Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hey girlfriend! - Meg

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 11:52 pm

sted: ved hegnet rundt om en af boldbanerne
tid: 13:10
vejr: solskin

Klokkeblomst havde siddet og ventet på Megara ved deres sædvanlige sted. Når vejret var til det, hang de altid ud ved boldbanen, her ved hegnet. Det var både et godt sted at snakke uforstyrret og kigge på sportsfyrene. Hun var gået herud lige efter hendes konfrontation med Audrey, og havde siddet og ventet siden. Hun håbede Megara snart kom.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 11:53 pm

"Klokke" hilste Megara da hun var kommet hen til deres sædvanlige sted, glad for at se den blonde pie igen. Hun satte sig ved siden af hende "hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 11:55 pm

"Hey Meg" sagde hun og smilede til hende, "godt at se dig, jeg har den værste roommate ever!" fortsatte hun klagende, "urgh ... hun er skrækkelig, hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 11:56 pm

"Hun er.." Megara sad og ledte efter ord "stille, lidt genert. En lille mus virkelig, men hun er høflig og jeg tror hun kunne blive helt fin med lidt finpusning.." hun så på Klokkeblomst "og hun har evner. Så det er noget man skal tænke på. Hvem er du på værelse med?"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:00 am

Klokke nikkede lidt, "hun lyder dejlig" sagde hun, "i hvert fald sammenlignet med min .. hun kunne have godt af at være lidt mere genert, jeg er på værelse med Audrey" sagde hun og sukkede tungt.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:07 am

"Audrey.. navnet siger mig et eller andet" Megara tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:08 am

"... mekanikerpigen" sagde hun med endnu et dybt suk, "blå overalls, tit set i selskab med en motor og oliepletter".
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:10 am

"Ah ja.." sagde Megara og nikkede "aldrig rigtigt talt med hende"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:11 am

"nej, du har ikke misset noget" sagde Klokke, "hun er ikke ligefrem ... behagelig at snakke med"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:16 am

Megara grinede "jeg vil tage dit ord for det" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:19 am

Klokke nikkede, "og hun er til piger, hvilket normalt ikke ville gå mig på, men ..." fortsatte hun sin rant, "du skulle høre hvordan hun snakkede om dig og Bonnie .. prøv at tænk hvis hun begyndte at være sammen med nogen af jer?! så skulle jeg bruge mere tid sammen med hende .. urgh"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:20 am

Megara kom til at grine, så Audrey havde snakket godt om hende? Hun smilede beroligende til Klokkeblomst "jeg skal komme hende på listen over folk jeg ikke ville røre, om de så var de sidste mennesker på jorden" lovede hun.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:23 am

Klokkeblomst sukkede lettet og smilede til hende, "tak" sagde hun, "og ved du hvad? hun sagde jeg ikke var hendes type!"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:24 am

"Hah! Hun lyver" sagde Megara og rystede på hovedet "hun vil sikkert bare ikke indrømme det"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:26 am

Klokke smilede til hende, "heh, sikkert" sagde hun, "nå .. men din roommate var ok?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:30 am

"Hun er fin nok" sagde Megara og nikkede "og.. hun kan blive usynlig, så selvom hun er en lille mus, så vil jeg ikke på hendes dårlige side"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:37 am

Klokke nikkede, "usynlig, det er ret cool" sagde hun, "en vi skal præsentere for de andre?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 12:40 am

"Eh" Megara rystede på hovedet "ikke nu. Måske hvis jeg får hende lidt frem"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 1:51 am

Klokke nikkede, "fair nok" sagde hun, "sig til hvis du får brug for hjælp med noget"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 10:29 pm

"Jeg tror jeg vil lure hende ind, og når jeg tror hun er mør så kan vi bringe dig ind til killet" sagde Megara tilfred
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 3:32 am

Klokke nikkede bifaldende, "det lyder som en god plan" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 3:34 am

Megara nikkede, ikke utilfreds med sin egen ide.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 3:52 am

Klokkeblomst smilede, "så, har du set nogen interessante fyre?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 3:57 am

"Nej ikke rigtigt" sagde Megara og sukkede svagt "jeg ved ikke om det er værd at se på førsteårsfyrene i det hele taget"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 4:00 am

Klokke rystede lidt på hovedet, "nej, de skal være ret hotte, for at gøre op for at de er .. ja førsteårselever"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey girlfriend! - Meg Empty
IndlægEmne: Sv: hey girlfriend! - Meg   hey girlfriend! - Meg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey girlfriend! - Meg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Boldbanerne-
Gå til: