Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Judy

Judy

Antal indlæg : 51

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:28 am

Judy så overrasket på ham "jo, du skal" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick

Antal indlæg : 52

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:29 am

"never" sagde han og så ned på hende
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:31 am

"Hrmf." Judy skrev ned på sin blok "nægter at gå med sikkerhedsvesten" sagde hun og lavede en rød streg "det vil nok komme til at koste dig endnu en morgenvagt"
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:33 am

"...give me that" fnøs nick og tog den så ud af hændenre på Judy og så på judy med smalle øjne mens han tog den på
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:35 am

Judy lod ham se på den. Det var en seddel hvor der skulle kryddes af om han var kommet til tiden, hvor tilfredsstillende han have gjort arbejdet, om han havde haft vesten på og et lille felt til andre kommentare. Den skulle afleveres med en underskrift fra Judy.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:37 am

Nick så på papiret.."det kan du ikke mene" mumlede han og sukkede tungt
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:37 am

"Yup" sagde Judy med et skævt smil.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:40 am

Nick sukkede tungt "og forresten...det er Nick" sagde han
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:41 am

"Hm?" Judy sendte ham et spørgende blik
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:42 am

"det er Nick og ikke nickdonus" sagde nick og strakte sig
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:44 am

"Ok Nick" sagde Judy med et smil og tog sin vest på. "Lad os komme igang."
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:45 am

"lad os bare få det overstået" sagde nick og så rundt,,
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:46 am

Judy stod klar og ventede på den første gruppe af skolebørn.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:48 am

Nick gabte højlydt
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:49 am

Judy gav ham en albue i siden, idet de første børn nærmede sig.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:50 am

nick så ned på hende med hævet øjenbryn og puffede til hende med hoften
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:51 am

"Hey!" hviskede hun irriteret "så, der er børn nu"
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:53 am

"du startede" sagde nick lavt og så ned på dem
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:53 am

Børnene løb over vejen! "Så, børn, ikke løbe!" udbrød Judy!
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:55 am

Nick smillede kækt og så på børne
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:57 am

Børnene grinede og løb udenom Judy og hen over vejen!
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:59 am

Nick piftede højt og kort og tog fat i to rygsække for de sidste to som løb forbi dem "kom her over" sagde han blidt
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:01 am

Børnene blinkede og gjorde lidt modstand, inden de kom hen til ham..
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:02 am

Nick gik ned på hug..."hvad var det hun sagde?" spurte han med et hævet øjenbryn
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:03 am

"Ikke løbe" mumlede de i munden på hinanden
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 2 Icon_minitime

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: