Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Nick

Nick

Antal indlæg : 52

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:04 am

Nick nikkede stille "og det betyder?" spurte han og så på dem
Tilbage til toppen Go down
Judy

Judy

Antal indlæg : 51

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:05 am

"At vi ikke må løbe" sagde den ene
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:07 am

"dygtig" sagde Nick og så på ham/hende som havde sagt det og tog hånden bag den øre og "tryllede" en mønt frem "og så smut med jer" sagde han og kastede den blidt til den han tryllede den fra
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:10 am

Ungerne stirrede på ham med store øjne. Drengen der fik mønten smilede stort og den anden dreng brokkede sig og prøvede at få lov at se på den imens de gik i skole.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:11 am

Nick smillede svagt og rejste sig op
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:12 am

Judy stod og så på ham med et overrasket blik og et smil om munden
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:13 am

"smør det smil af dine læber" sagde nick og strakte sig
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:14 am

"Aw, kan da ikke lade være med at smile når du er så sød ved børnene" sagde hun med et smil
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:16 am

"hvis du siger til nogen hvad du ser her" sagde nick med et hævet øjenbryn
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:17 am

"Ja?" Judy smilede lidt af ham og virkede ikke specielt truet. Hun guidede en ny gruppe af børn over.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:18 am

Nick sukkede tungt og så på
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:19 am

Denne gruppe var væsentlig nemmere og gik pænt over.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:20 am

Nick så på lidt på judy
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:21 am

Judy smilede varmt til børnene og fik dem sikkert over.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:21 am

Nick gabte og så lidt runt...
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:22 am

Der skete utroligt lidt, ud over når en lille gruppe af børn kom og skulle over.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:23 am

Nick hjælp når Judy havde travlt med en anden gruppe ellers stod han bare og kiggedepå
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:24 am

Tiden flyver når man har det sjovt! Snart var klokken 08:15. Judy smilede og så på sit ur "sådan"
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:25 am

Nick sukkede tungt "på tide" mumlede han
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:27 am

Judy skrev ned på sin seddel om hans opførsel.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:28 am

Nick så på hende med hævet øjenbryn
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:29 am

"Ok, så kan du bare smutte til time" sagde Judy og sendte ham et smil.
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:30 am

"riight" sagde han og tog vesten af og kastede den blidt til hende og gik
Judy

Judy

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:31 am

Judy greb den og gik op for at aflevere tingene og tage til time.

//out//
Nick

Nick

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:32 am

Nick smuttede i seng og låste døren og lagde sig til at sove
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//   No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy// - Page 3 Icon_minitime

No i do not want to and you cant not make me or that old lady! //Judy//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: