Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Perfect match - Ping (Mulan)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:35 am

Tid: 16:05
Sted: Efter historie timen
Vejr: Who gives a flying fuck?
Omgivelser: Klasselokale

Shego havde været på en af de mest trættende missioner i lang tid. Finde Kim en kæreste. Det var jo umuligt. Hun havde ledt efter en dreng der bare mindede lidt om umuligdrengen, og det var først i historie timen at hendes blik faldt på en lovende kandidat. Læren havde stillet et spørgsmål, Shego havde ikke hørt efter. Det havde knægten hun spurgte åbenbart heller ikke. Han havde svaret forkert og ikke helt vidst hvad der blev talt om. Hun havde brugt resten af timen på at observere ham. Mode sans, nej, lille, lidt splejset og ikke alt for kvik så det ud til. Perfekt til Kim.

Da det ringede ud, skyndte hun sig hen til ham og prøvede at smile ”Ping, ikke?”
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:40 am

Mulan hang med hovedet da hun forlod timen, det var allerede lykkedes hende at kludre i det. Hun havde haft travlt med at skrive med Mushu, få gode råd og den slags, og havde ikke hørt efter, hvad læreren havde snakket om. Så var hun blevet stillet et spørgsmål, og havde selvfølgelig ikke kunne huske svaret, det og så hendes forsøg på at gøre sin stemme mørkere, havde fået hende til at kludre totalt i det. Det værste var at Shang havde været der og set det hele.
Hun så overraskede op, da Shego henvendte sig til hende. "ja .." begyndte hun i sin normale stemme, og rømmede sig så hurtigt, "øh .. ja, Ping, Ping det er mig" sagde hun i en mørkere stemme.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:43 am

Shego smilede da Pings stemme gik fra lys til mørk. Han havde sikkert et rigtigt morsomt, feminint skrig og hun ville let kunne have ham over skulderen. Simpelthen perfekt. ”Skrap lære huh?” sagde hun og prøvede at se venlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:44 am

Mulan nikkede, "jaer" sagde hun og sukkede opgivende, "... det er det"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:45 am

"Tag du det ikke så tungt" sagde Shego og viftede med hånden "Mit navn er Shego"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:46 am

Mulan smilede svagt til hende, "M-Ping" sagde hun, "øh .. men det ved du jo godt"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:47 am

Shego nikkede og hendes smil blev større, hvor heldig kunne hun være? Han mindede rigtigt meget om umuligdrengen! "Så Ping, fortæl mig lidt om dig selv?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:49 am

"øhm ..." Mulan tøvede lidt, "øh ... Jeg er en dreng" startede hun med, "ja, og jeg .. går til fægtning og uhm ... hænger ud med andre drenge!"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:50 am

"Det lyder hyggeligt" sagde Shego og nikkede, fægtning? "Så.. fægtning, rent faktisk noget du kan slås med til.. andet brug end selve sporten?"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:51 am

"jeg har aldrig prøvet at fægte med nogen ude for træning eller turneringer" sagde hun og trak lidt på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:52 am

"Oh godt" sagde Shego, det ville ikke være godt med en våbenekspert til useless sidekick, "altså at det ikke er en farlig hobby"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:54 am

mulan nikkede lidt, "nej, vi har altid sikkerhedsudstyr på og sådan" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:55 am

"Super" Shego så på Ping "så Ping, hvilke typer piger kan du lide?"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:56 am

Mulan rødmede og så forlegent ned i jorden, "uhm ... øh .. en pige der har forstand .. og øh ... snakker meget?"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:57 am

Shego hævede et øjenbryn... *han er jo perfekt* tænkte hun og kunne ikke fatte sit held "virkelig? Fortæl mig mere!"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 12:59 am

Mulan tøvede, "øh ... jo sltså, en pige der ... tager chancer og øh .. kan tænke selv, og ikke er bange for at gøre ... risikofyldte ting" fortsatte hun, "øhm, hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:00 am

Shegos smil voksede og voksede "oh det bare.." sagde hun og overvejede hvad hun skulle sige "jo det her er lidt akavet, men.. en af mine veninder synes du er ret sød"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:02 am

Mulan så chokeret på hende og rødmede igen, "oh .. oh ... øh .." mulan så sig omkring, "virkelig?" spurgte hun og sænkede stemmen, "hvem?"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:03 am

Shego så på Ping og smilede tilfreds med hans rødmen "hun kedder Kim.." sagde hun "og hun lyder til at være din type.."
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:05 am

Mulan nikkede, "oh Kim .. Jo, jeg har set hende, hun virker nice" sagde hun, "øh .. men jeg tror altså ikke rigtig jeg kunne føle sådan for hende" tilføjede hun hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:07 am

Shego rystede på hovedet "hey hey, jeg forstår dig, det er alt sammen lidt pludselig. Jeg siger jo heller ikke hun er smask forelsket i dig. Bare at hun synes du er sød. Hvorfor hænger I to ikke lidt ud og finder ud af om I kan lide i hinanden? I værste tilfælde kunne det være en ny ven, hmm?"
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:08 am

Mulan nikkede lidt, "øh ... jo" sagde hun, "joh ... det kunne jo nok ikke skade" sagde hun, "men jeg vil helst ikke ende med at såre hendes følelser"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:09 am

Shego rystede på hovedet "det skal du ikke bekymre dig om" sagde hun og kunne ikke lade være med at smile ved tanken "jeg mener, Kim er en.. æh.. hun er.." hun ledte efter positive ord om sin ærkerival.
Tilbage til toppen Go down
Mulan

Mulan


Antal indlæg : 54
Join date : 25/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:11 am

Mulan kiggede lidt på hende, "joh .. jamen så, hvis du tror det ville være en god ide" sagde hun lidt usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:12 am

"Super!" sagde Shego, oprigtigt glad. Det her var jo gået ret hurtigt. Nu skulle hun bare have de to lovebirds til at være sammen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Perfect match - Ping (Mulan) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfect match - Ping (Mulan)   Perfect match - Ping (Mulan) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Perfect match - Ping (Mulan)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Så du er min roommate.. - Mulan
» hvem er Ping? - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Klasser :: Historie-
Gå til: