Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie

Go down 
+2
Shego
Kim
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:59 am

Bonnie så også på Shego, "hvordan blå?" spurgte hun, uden selv at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:59 am

"Blå..?" mumlede Anna nysgerrigt og så interesseret på Shego.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:00 am

Kim grinte tilfredst og så også på Shego, "ja, fortæl" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:02 am

".. har en arbejdsgiver der har blå hud og en blå dragt.." sagde hun og fik pludselig et irriteret blik i øjnene "to faktisk.. min bror, den ene af dem.. som I piger måske har opdaget, har min hud et grønt skær? Jeg ved det, man ser det næsten ikke" sagde hun sarkastisk "det ligger til familien, min ene bror har lidt.. blålig hud og en blå dragt. Og jeg har kinda arbejdet for ham. Lidt, meget lidt" hun rømmede sig "never have I ever... datet nogen der var dummere end sit kæledyr"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:04 am

Klokke fniste, "det lyder ... sært" sagde hun og rystede på hovedet, "men grøn klær dig, det er også en meget pænere farve end blå", hun drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:05 am

Megara nikkede "enig med Klokkeblomst, du er faktisk ret smuk Shego." sagde hun og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:05 am

Bonnie fniste, "den var god" sagde hun til Shego, ".. skulle jeg have tænkt på"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:06 am

"... det svingede" sagde Anna med et suk og drak
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:07 am

Kim sukkede og så irriteret på Shego, "... Rufus var en meget intelligent rotte" sagde hun og drak også.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:07 am

"Men en rotte" pointede Shego og så forvirret på Anna ".. I'll find you later"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:09 am

Klokkeblomst fniste, "ok, min tur ... never have i ever været vild med ... Megara!"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:10 am

"Jeg er chokeret!" sagde Megara og grinede lidt, drak.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:10 am

Bonnie fniste lidt af dem, og drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:10 am

Anna så undrende på de andre, hvem var vild med Megara?
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:11 am

Kim drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:12 am

Shego så lidt rundt, rørte ikke sin kop og overvejede hvorfor hun ikke var gået igang med at udfritte Kim for den slags informationer endnu? Hun måtte nævne Ping..
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:12 am

Klokkeblomst sukkede, altså ikke Meg ...
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:13 am

Megara så på dem alle sammen "jeg føler godt i kunne have drukket af gode manere. Never have I ever været forelsket i Klokkeblomst" gav hun igen
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:14 am

Bonnie fniste lidt, og drak heller ikke denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:14 am

Anna så forvirret ud og drak ikke, var det en hurtig måde at se om der var nogle creeps i gruppen eller?
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:15 am

Kim drak heller ikke, også lidt forvirret nu.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:16 am

Shego hævede et øjenbryn og betragtede dem "hvis I fisker efter noget piger.." men drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:16 am

Klokkeblomst fniste til Meg, "det går meget hurtigere når vi er to" sagde hun glad og drak.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:18 am

Megara så spørgende på Klokkeblomst og prøvede at regne hendes plan ud?
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:18 am

Bonnie så lidt forvirret på dem, og trak så på skuldrene, "hm ... never have i ver været så fuld at jeg kastede op" agde hun, og drak, "der en fest sidste år".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Shego
» En stille stund - Bonnie
» Yes I moved your stuff, This is my room too now // Bonnie
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora
» dig?! - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: