Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie

Go down 
+2
Shego
Kim
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:47 am

Kim skulede til Shego, "... det var cool" sagde hun, "nothing's impossible for a possible!" sagde hun og drak.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:47 am

"Selvglad, du kan ikke finde en kæreste, guess something is impossible for a possible" sagde Shego
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:48 am

Klokkeblomst fnist, "ok ok ... hm ... never have i ever været forelsket i Esmaralda!"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:49 am

Megara så undrende på Klokkeblomst og rørte ikke sin drak?
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:50 am

Bonnie sendte hende også et forvirret blik, og drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:50 am

Anna så forvirret ud og undrende sig over hvad Klokkeblomst lavede.. rørte ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:50 am

Kim drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:51 am

Shego rørte ikke sin drink og holdt godt øje med Kim..
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:52 am

Klokke sukkede opgivende, heller ikke hende ...
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:53 am

Megara sad og betragtede Klokkeblomst... "never have I ever været forelsket i Bonnie" sagde hun og prøvede at regne ud hvad i alverden Klokke lavede.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:53 am

Bonnie så lidt forvirret på dem, og drak så.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:55 am

Anna grinede lidt da Bonnie drak og smilede til hende "så må du hellere drikke Kimmie" sagde hun og prøvede at efterligne Shegos måde at tale på. Drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:55 am

Kim sukkede irriteret og skulede til Anna, drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:56 am

Shego grinede lavt "så slet ingen du er interesseret i Kimmie?" spurgte hun uden at røre sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:57 am

Klokke smilte, tilfreds med at de nu var to, hun rørte heller ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:58 am

Megara havde lyst til at spørge Klokke om hvad de lavede..
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:59 am

"hm ... never have i ever haft sex med en pige" sagde hun og drak, "den der trekant .."
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:59 am

Anna rødmede meget dybt og drak... "min.. kæreste" sagde hun stille og så ikke på dem.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:00 am

Kim så lidt overraskede på hende og drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:00 am

Shego snuppede sin kop og drak "der har været nogle stykker" hun trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:01 am

Klokkeblomst fniste tilfredst, hun drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:02 am

Megara drak "en enkelt gang" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:03 am

Bonnie så nysgerrigt på Anna, hun havde ikke vidst hun havde en kærreste.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:06 am

Anna burde ikke have sagt hun havde en kæreste! Men hun kunne jo heller ikke bare have sagt Else, eller sin søster vel?! Hun sad og tænkte.. var hende og Elsa overhovedet kærester? Sådan.. ville Elsa det? Elsa havde sagt hun havde en kæreste, fra en anden skole selvfølgelig, ville jo ikke have nogen blev mistænksomme. Hvad hvis Elsa havde en anden kæreste på en anden skole?! Hvad hvis Elsa slet ikke ville være sammen med hende mere?! Trist drak hun sit glas og fik modet lidt tilbage. Hun så på dem, forvirrede og blinkede.. hvad? Right! Hun skulle stille spørgsmål! "Æh..." hun rynkede brynene "never have I ever... ever.... sagt nej til chokolade!"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 2:10 am

"ikke noget der rager dig" sagde Kim til Shego. Kim så lidt forvirret på hende, "uhm ... muligvis" sagde hun og tog en lille slurk.


Sidst rettet af Kim Ons Apr 01, 2015 2:14 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Shego
» En stille stund - Bonnie
» Yes I moved your stuff, This is my room too now // Bonnie
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora
» dig?! - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: