Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hej Rommie!!!!! - Esmeralda

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 4:50 pm

Tid: 13:30
Sted: Annas værelse
Vejr: Solskin!
Omgivelser: Værelse!
Påklædning:

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda 4hzdix

Anna åbnede døren til sit værelse, stadig med et stort grin fra det ene øre til det andet. Hun så sig omkring og hendes øjne faldt på Esmeralda. Hun gispede overrasket ”woah du er godt nok smuk! Hej! Jeg hedder Anna, Anna Arendelle, er det her dit værelse? For det er mit værelse, så hvis det er dit værelse, så betyder det at vi er værelseskammerater, woah tænk at du allerede er her, det her er så spændende, kender du nogen på skolen? Min søster går her og min kæreste går her også” begyndte hun og holdt sig så for munden ”uhm.. jeg plapre..” hun tog en dyb indånding ”fik jeg nævnt jeg er Anna?”


Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 4:56 pm

Esmaralda så overasket op, da Anna kom ind. Hun ventede med at sige noget, til Anna var færdig med at snakke, så grinte hun til hende, "Hejsa, mange tak" begyndte hun, "ja, det er mit værelse, så vi er roommates og ja, min storebror går her, men ellers kender jeg ikke nogen, mit navn er Esmaralda, hyggeligt at møde dig" sagde hun og smilede venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 4:59 pm

Annas smil strålede ”Esmeralda, det er et virkelig pænt navn” sagde hun og smed sin taske i den ledige seng. ”Din bror går her? Ej hvor cool, hvilken årgang?” spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:06 pm

Esmaralde smilte, "mange tak, Anna er også pænt. Han er fjerdeårselev" sagde hun, "hvad med din søster?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:08 pm

"Andet år" sagde Anna og smilede "fjerde.. så går han ud i år? Er du ked af det?" spurgte hun, tanken om kun at have Elsa et år gjorde hende allerede trist.
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:14 pm

"Nice" sagde Esmaralda, "nej, det gør ikke noget" sagde hun, "ærlig talt kan han være lidt ... overbeskyttende nogen gange"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:14 pm

"Oh?" Anna så nysgerrigt på hende "fortæl!"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:19 pm

Esmaralda smilte svagt, "der er ikke så meget at fortælle, han skal bare saltid ... blande sig i hvem jeg går ud med, hvad de laver, hvor gamle de er, den slags" sagde hun og trak på skuldrene, "hvordan er din søster?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:20 pm

"Hun er.." Anna så lidt væk "hun er.. meget smuk og klog og dygtig, men.. stille og.. nogengange virker hun ligegl.. hun er virkelig cool"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:23 pm

Esmaralda kiggede lidt på hende og nikkede, "hun lyder sej" sagde hun, "... min bror kan også nogen gange virke som om han er lidt ligeglad" sagde hun og smilede svagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:23 pm

Anna så ned "altså hun er ikke ligeglad, det var ikke sådan jeg mente det.." hun legede lidt med sin fletning.
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:31 pm

Esmaralda klappede hende på skuldren, "nej, det var heller ikke sådan ment" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:32 pm

Anna smilede til Esmeralda og nikkede "nej det ved jeg godt.." hun grinede hurtigt "nå uhm, så hvad laver du? Sådan.. på skolen.. altså.. valgfag! Valgfag!"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:36 pm

Esmaralda smilede svagt, "jeg skal gå til dans, hvad med dig?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:37 pm

"Drama, musik og håndarbejde" svarede Anna glad
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:43 pm

"sejt" sagde Esmaralda, "har du valgt drama-hold? min bror siger at dramalærene er ... noget for sig".
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:46 pm

"Virkelig? Nej jeg tager bare det Punzie er med på, jeg har ikke rigtigt tænk på resten" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:48 pm

Esmaralda nikkede, "Punzie?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:50 pm

"Det er min kusine, hun går her også" sagde Anna glad og grinede
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:52 pm

"cool" sagde Esmaralda.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:57 pm

Anna nikkede og smilede "så.." hun satte sig i sengen og smilede til hende "du danser?"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 6:02 pm

Esmaralda nikkede, "det gør jeg" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 6:03 pm

"Er du god?" spurgte Anna nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 6:10 pm

Esmralda smilte lidt, "tja ... det siger folk da"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 6:12 pm

Anna grinede lidt og nikkede "må jeg se på et tidspunkt?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Rommie!!!!! - Esmeralda   Hej Rommie!!!!! - Esmeralda Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej Rommie!!!!! - Esmeralda
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: