Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Soooooo yeah hey? //megara//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:24 pm

Megara satte sig overfor ham og lagde benene over kors.. "mh, jeg tror jeg kan sige jeg har min del af forbudte, mørke ting" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:33 pm

"som hvad?" spurte han interseret og tog en tår
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:35 pm

"Det er nok bedst at du ikke får den slags at vide" sagde Megara og så på ham med et lumsk smil "vil ikke ødelægge din uskyld"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:39 pm

herkules grinte "jeg overlever nok hvis deter dig" sagde han med et flirtende smil
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:41 pm

"Ak ja, det er forbi du er forblændet" Megara blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:44 pm

"i dig" sagde han med et drilsk jokende grin
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:50 pm

Megara smilede svagt "I know"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeSøn Apr 19, 2015 9:41 pm

"så hvordan var din opvækst?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 20, 2015 11:21 am

"Den var stille og rolig" sagde Megara og tog en tår af sin milkshake "for det meste af tiden var den rar"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 12:49 am

"det meste af tiden?" spurte herkules og så på hende spørgerne
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 2:19 am

"..." Megara sukkede blidt "mine forældre døde for et par år siden"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 3:15 am

"oh?" spurter herkules og så medlindede på hende og lagde hånden på hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 4:18 am

Megara nikkede kort og gav ham et smil.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 3:33 pm

"det gør mig ondt" sagde herkules og smillede opmundrene til hende
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 3:52 pm

"Tak" sagde Megara høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 10:34 pm

"noget du vil snakke om eller?" spurte han og tog en tår af sin milkshake
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 10:52 pm

Megara rystede på hovedet "nej, det er fint" sagde hun og tog en tår af sin milkshake.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 11:07 pm

"ok men hvis du vil snakke og ikke vil have at resten af skolen skal finde ud af det skal du bare snakke med mig okay? dine ting er hemmenligt sammen med mig" sagde han med et blidt og varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 11:10 pm

Megara smilede svagt og lagde en hånd på hans "mange tak Herkules, det er rart at vide der er en man kan... være åben overfor. Tilbudet gælder også den anden vej" hun så ham alvorligt i øjnene "du kan fortælle mig alt"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 11:21 pm

Herkules smillede og vendte hånden og samlede fingerne om hendes hånd "mange tak" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 21, 2015 11:22 pm

Megara smilede blidt til Herkules og strøg hans fingre.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 24, 2015 5:16 pm

"jeg hyggede mig meget til festen" sagde Herkules med et blidt smil og nussede meget blidt megs hånd med tommelfingeren
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 1:46 pm

"Også jeg" sagde Megara og så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 28, 2015 1:15 am

"dog trsit hvordan det måtte ende så bradt" sagde han og så dybt ind i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 28, 2015 4:24 pm

Megara brød ikke øjenkontakten "bestemt, især når vi var midt i en dans"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Soooooo yeah hey? //megara//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: