Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
ForfatterBesked
Esmaralda

Antal indlæg : 150

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:27 am

Esmaralda smilede svagt af Herkules svar.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Anna

Antal indlæg : 2024

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:32 am

Anna nikkede "enig!" sagde hun og smilede stort til Herkules "nå... Violet, s, p eller k?" spurgte hun. "Hvad er det pinligset du nogensinde har gjort i forbindelse med dine evner?"

Annas fanfic
Vis brugerens profil
Herkules

Antal indlæg : 189

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:32 am

Herkules grinte svagt og så spændt på violet
Vis brugerens profil
Clopin

Antal indlæg : 166

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:33 am

Clopin så også nysgerrigt på Violet.

Vis brugerens profil
Megara

Antal indlæg : 738

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:33 am

Megara tvang sit blik til at være på Violet og havde lagt sit ansigt i rolige folder.
Vis brugerens profil
Violet

Antal indlæg : 903

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:39 am

Violet rødmede kræftigt og så ned...."øhm ja...der var den gang hvor min mor og jeg havde listet os op på min mors vens privat fly sammen med hende og så da vi fløj over alanterhavet opdagede hun så vi var med og da pluslig blev der affyret to varme søgene missiger efter os og min mor bed mig om at lave et kræftskjold rundt om flyvet men da hun gav mig stress og råbte af mig og jeg havde aldrig lavet så stort et kræftskjold før så jeg kunne ikke og så blev hun nød til at rede os med sine kræfter da flyvet blev ramt ...." sagde hun stille og så stadig ned under det hele
Vis brugerens profil
Esmaralda

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:40 am

"wow" sagde Esmaralda overrasket og imponeret, "... det er alligevel ret vildt"
Vis brugerens profil
Anna

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:40 am

Anna stirrede med store øjne og åben mund på Violet "wooooooooooooooooooooooooah... målsøgende missiler...?"

Annas fanfic
Vis brugerens profil
Herkules

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:41 am

Herkules så overrasket på violet og kendte til den slags og så på cloppin "s p eller k ?" spurte han og da cloppin svarede k så han tænkende om hmm du har ikke kysset nogen så kys du den du finder mest aktaktiv" sagde han
Vis brugerens profil
Clopin

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:47 am

Clopin så tøvende rundt på de forsamlede, der var ikke rigtig nogen af dem der var hans type. Han sukkede og så vurderende på de forskellige, hende Anna-pigen virkede ret cool. Han bøjede sig frem og kyssede hende hurtigt, "prøv at efterlign det" sagde han med et drillende grin.

Vis brugerens profil
Megara

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:49 am

Megara lagde en hånd på Violets skulder og rynkede brynene "missiler? Er du ok?" spurgte hun. Det var selvfølgelig et dumt spørgsmål, hun sad jo i live foran dem lige nu, men tanken gav hende en ubehagelig følelse indeni.
Vis brugerens profil
Violet

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:50 am

Violet så overrasket på hende og nikkede stille "ja ja.." sagde hun og krammede om sine ben da det hele kørte for øjene af hende mens hun fortalte
Vis brugerens profil
Esmaralda

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:51 am

Esmaralda så lidt overraskede på Clopin, hun havde ikke regnet med at Anna var hans type.
Vis brugerens profil
Anna

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:52 am

Anna blinkede og tænkte hårdt og længe over det. Hun tog et billede af sig selv på sin telefon og gav billedet et kys på munden~

Annas fanfic
Vis brugerens profil
Herkules

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:53 am

Herkules grinte højt af anna "good one" sagde han
Vis brugerens profil
Clopin

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 12:59 am

Clopin grinte, "fair" sagde han, "den er godkendt". Han så rundt på dem, og kiggede så på Megara, "s, p eller k?" spurgte han, og da hun svarede k, "i de næste tre runder, må du ikke bruge bogstavet c i dine sætninger"

Vis brugerens profil
Megara

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:00 am

Megara nikkede "det skal jeg lade være med" sagde hun og trak Violet ind til sig da hun kunne se hun ikke havde det godt. Overvejede kort om hun ville trække sig væk. "Herkules, s, p eller k?" da han valgte s tænkte hun et øjeblik "hvad er det pinligste du har gjort?"
Vis brugerens profil
Violet

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:06 am

Violet blikkede et par gange overrasket da meg træk hende til sig og lukkede svagt øjene og lod hende
Vis brugerens profil
Esmaralda

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:06 am

Esmaralda så nysgerrigt på Herkules.
Vis brugerens profil
Anna

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:07 am

Anna så afventene på Herkules.

Annas fanfic
Vis brugerens profil
Herkules

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:07 am

Herkules rødmede "øhmmm joo der var den gang jeg var 11 og ikke heeeeelt havde fået styr på mine kræfter og jeg var noget af et udskyd i byen vi boede i og da jeg så var med ude at handle med min adbouttiv far var der et par drenge som kastede med frisbee og da den landte foran mig spurte jeg om jeg mååte være med og i starten svarde de nej men da jeg blev ved med at spørger svarede de ja hvis jeg kunne gribe den næste og da de så kastede den afsted løb jeg efter den og hoppede op for at gribe den men da jeg fik fat i den ramte jeg ind i en statue som så væltede og ramte ind i et par statue der stod ved siden af og det skabte lidt af en domino efftek og før ingeng tide var der væltet 15-20 stauter" sagde han med et akavet smil og køede sig i nakken
Vis brugerens profil
Clopin

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:08 am

Clopin så overaskede på Herkules, han havde godt hørt at han var stærk, men han vidste ikke at han var så stærk.

Vis brugerens profil
Megara

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:12 am

Megara strøg Violet ned af ryggen, og kom til at grine lidt af Herkules fortælling "det lyder pinligt" medgav hun.
Vis brugerens profil
Violet

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:12 am

Violet åbnede øjene og fniste svagt og nød megs kælen "øhms esmaranda s p eller k" sagde hun og da esmarada svarede fortæl omkring din første kys" sagde hun
Vis brugerens profil
Esmaralda

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   Fre apr 17, 2015 1:20 am

Esmaralda overvejede det lidt, "hm ... " hun tøvede og skævede over mod Clopin, "så, engang til en fest, legede jeg flaskehalsen peger på, og kyssede en rødhåret fyr jeg ikke kender" sagde hun og trak på skuldrene. Hun så rundt på dem, "ok så .. Violet s, p eller k?" hun tænkte lidt over hvad hun skulle bede hende om, "ok .. syng det første vers af din yndlingssang".
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin   

S, p eller K Herkules.. - Violet, Esmeralda, Anna, Herkules, Clopin
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» J-popcon og Svscon
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» Hanfruer eller Sirener
» Gæster - Jayden og anna rose
» hvilken type er din type? - Anna