Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hvor sjovt at møde dig her - Hans

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:34 pm

Sted: Hans storebrors kontor
Tid: 12:30
Omgivelser: et lille lukket kontor, hvor man ikke kan ses udefra
Vejr: solskin

Klokken 12:15 var Bonnie gået ind i Hans families firmas bygning. Hun havde gået som om hun hørte til, og havde ikke mødt modstand på vejen til Hans storebrors kontor. Hun havde været der flere gange før, og vidste hvor det lå. Hun vidste også at han ikke ville være på kontoret i den næste halve time, hvilket gav hende masser af tid.
Nu sad hun på hans computer, hun havde fået fat i hans kodeord dengang de stadig datede, og var ved at lede efter de marketings ideer han skulle pitche til hendes far om halvanden uge.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:39 pm

Hans så på sit ur. Det ville være en god halv time før han behøvede bekymre sig om at Knud var tilbage. Han gik roligt gennem gangene, ingen ville sætte spørgsmålstegn ved at han var der. Han sørgede dog for at ingen så ham, da han åbnede døren og lydløst gik ind på broderens kontor.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:41 pm

Bonnie havde endelig fundet filerne, og skulle lige til at slette dem, da døren til kontoret gik op. Hun så chokeret hen på Hans, det her var ikke godt.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:43 pm

Hans stivnede da der sad en person i stolen. Hans første tanke var at han havde ramt den eneste dag hans bror ikke var taget ud til frokost. Det blev hurtigt afløst af forvirring da han genkendte Bonnie, siddende i sin brors stol, i gang med at bruge hans computer. ”Bonnie?” sagde han spørgende, og gik samtidig med hurtige skridt hen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:45 pm

Bonnie lukkede hurtigt det hun var igang med ned, men desværre ikke hurtigt nok til at Hans ikke kunne have nået at se noget. hun havde været for chokeret over at der kom nogen, "Hans" hilste hun, "din bror bad mig ... hente nogen ting på sit kontor" løj hun, også selvom hun vidste det lød usandsynligt.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:46 pm

Hans så hurtigt på computeren. Det var løgn, hun var inde i hans system? Han tog musen fra hende og åbnede programmet op, så på alle de filer der var markeret til at skulle slettes ”hvad i alverden…”
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:48 pm

Bonnie tøvede lidt, "... den var åben da jeg kom" sagde hun, "og så ville jeg bare lige se, hvad det var ..."
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:49 pm

"Han ville ikke være dum nok til at lade det stå åben, ville han?" mumlede Hans for sig selv. Det var utroligt, han var inde i systemet på ingen tid. Han så på Bonnie med undersøgende øjne "kan du hans kode? Hvorfor er du ved at slette hans filer?"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:50 pm

Bonnie prøvede at se fornærmet ud, "hvorfor skulle jeg slette hans filer?" spurgte hun krænket, "det ville jeg ikke gøre"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:52 pm

Hans så undersøgende på Bonnie… ”så du ville slette hans filer” sagde han interesseret. Han lod hurtigt blikket glide over deres planer, ville han nå at kunne ændre det på en halv time? ”Jeg har en bedre plan” sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:53 pm

Bonnie skulle lige til at svare rigtig fornærmet igen, men stoppede så, ".. en bedre plan?" spurgte hun interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:54 pm

”Det kommer selvfølgelig an på hvad din oprindelige plan var…” sagde han og skævede kort mod Bonnie, inden han igen så på filerne ”men hvis det involvere at ødelægge min brors arbejde, så er min lige så god. Nej, bedre.”
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:55 pm

Bonnie så nu rigtig interesseret på ham, "og hvorfor har du en plan til at ødelægge din brors arbejde?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:55 pm

Hans så ud til at overveje hvor meget han burde fortælle hende… ”dig først”
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 6:58 pm

Bonnie rullede irriteret med øjnene, "fint, din bror droppede mig for den bimbo han er til frokost med" sagde hun, "så hævn, hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:02 pm

Hans så overrasket ud et øjeblik. Han havde hørt lidt om at Knud havde talt om at date Bonnie, men ikke helt om hvordan det var gået. Ærlig talt havde han troet det ikke havde. ”Signe” han nikkede lidt ”aldrig brudt mig om hende. Min bror står for din fars reklame kampagne, hvilket jeg går ud fra at du ved. Min bror har fået jobbet fordi han er den med mest indflydelse i min fars firma der passer på Mr. Rockwallers beskrivelse” han så på Bonnie ”hvis min bror fejler, vil der være mulighed for at jeg bliver set som kandidat”
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:04 pm

Bonnie nikkede tilfredst, da Hans sagde han ikke kunne lide Signe. Hans grundlag overaskede hende, han havde ikke virket som den type overhovedet, hun nikkede lidt, "lyder fair" sagde hun, "hvad er din plan?".
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:07 pm

”Min bror virker sikkert til at vide hvad han taler om, men han har ikke en fornuftig tanke i hovedet. Det er hans ansatte der kommer med alle hans ideer og han checker den ikke engang igennem før han bruger dem” Hans rystede på hovedet, skuffet over sin brors evner og bitter over at han var placeret højere end han i firmaet. ”Så jeg har tænkt mig at ændre hans reklame ideer til en omgang vrøvl. Hvis jeg kan forhindre hans hold i at informere ham om at de ikke er det de har aftalt, vil han lærer det uden ad og præsentere det til din far med lige så meget selvsikkerhed og løfte om at det er hans arbejde, som resten”
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:09 pm

Bonnie så imponeret på ham, det var jo genialt, "det er en udmærket plan" sagde hun, "hvordan har du tænkt dig at forhindre dem i at informere ham?"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:10 pm

”Det ved jeg ikke” indrømmede Hans og sukkede ”hvis jeg ændre det nu, vil de ikke chekke det før mandag. Men det er stadig 5 dage for meget” sagde han og rynkede brynene i dybe tanker.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:11 pm

Bonnie tænkte lidt, og sagde så, "Jeg tror jeg ville kunne få min far til at rykke mødet til denne weekend i stedet for næste".
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:12 pm

Hans hævede et øjenbryn og så på Bonnie ”kan du?” spurgte han og smilede ”det ville være perfekt”
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:13 pm

Bonnie nikkede, "nemt" sagde hun selvsikkert.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:14 pm

Hans smilede tilfreds og nikkede. "Nogle ønsker om hvad Knud skal få sagt til din far?" han gik igang med at skrive de dårlige reklameideer ind han havde fundet på. Åndsvage og rigtigt dårlige. Alligevel formuleret fornuftigt nok til at se kunne se rigtigt ud, et par enkelte kunne endda lyde ok i teori.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:15 pm

Bonnie rystede på hovedet, "det vil jeg lade dig styre" sagde hun, og betragtede ham imens.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvor sjovt at møde dig her - Hans Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor sjovt at møde dig her - Hans
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Foretningsmiddag - Hans
» Et hjerte i verden - Hans
» Hey guys - Hans, Kuzco

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Andre steder-
Gå til: