Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:26 pm

Anna vågnede senere og missede med øjnene. Hun gabte stort og så sig forvirret omkring.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:28 pm

elsa sov tungt og kært ved siden af hende og hendes skjorte vi rullet lidt op af de lå så tæt op af hinanden og hendes mave var blottet samt den kanten af hendes sorte trusser
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:29 pm

Anna så overrasket ned af Elsa og rødmede. Hun så på Elsas sovende ansigt... lod så blikket glide ned af hende igen og bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:30 pm

elsa sov tæt op af hende og holdte sig helt op af hende og sov meget kært
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:30 pm

Anna mærkede sin vejrtrækning blev usikker og hun lod meget forsigtigt hånden glide ned af Elsas krop
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:31 pm

Elsas hud var meget blød som silke og varm af de lå tæt og elsa sukkede blidt over berørningen
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:32 pm

Annas hjerte slog hurtigt og hun rørte blidt ved Elsas bare mave og mærkede hvordan hendes krop blev varm
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:33 pm

elsa sukkede tungt og vred sig svagt i søvne
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:34 pm

Anna kørte langsomt, meget langsomt hånden op under hendes bluse.. rørte blev ved hendes mave og så på Elsas ansigt imens, ledte efter nogen tegn på hun var ved at vågne.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:35 pm

elsa sukkede små tændt og vidste ingen tegn på at vågne
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:37 pm

Anna bed sig i læben.. havde Elsa altid været så.. attraktiv? Hun måtte virkelig holde sig selv tilbage for ikke at lad hænderne glide mere op. Langsomt, fordi hun ikke kunne lade være, lod hun et ben glide mellem Elsas ben og pressede lige så forsigtigt mod hendes køn. Hun holdt vejret.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:38 pm

elsa lagde svagt hovedet tilbage og stønnede små tændt i søvne
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:38 pm

Elsas støn fik Annas mave til at blive fuld af sommerfugle. Hun så tændt på Elsa, trykkede igen for at høre lyden.


Sidst rettet af Anna Ons Mar 25, 2015 11:39 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:39 pm

Elsa åbnede svagt munden og stønnede meget tændt i søvne
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:40 pm

*Åh gud hvad er det jeg laver?!* Anna rødmede dybt og trak benet til sig og fjernede sine hænder. Lå hun og... gropede sin sovende søster?! Hvis Elsa vidste det ville hun aldrig lade hende komme i nærheden af hende igen! Hun tog en dyb indånding, hun måtte have Elsa ved bevidsthed, sovende var hun for fristende. "E-elsa? Vågne" sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:41 pm

Elsa sukkede tændt og utilfredst men gippede med øjene "h-hvad?" mumlede hun træt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:42 pm

"Hey.. uhm.. hvis du er meget træt kan du godt sove videre" sagde hun tøvende og smilede til hende. Hvor så hun kær ud når hun lige var vågnet.. "men så burde jeg nok tage ind på mit værelse"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:44 pm

Elsa satte sig op med albuerne og mærkede hvor liderlig hun var blevet og rødmede i hele hovedet og så ned af sig selv og retede hurtigt på en skjorte "øhm..."
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:44 pm

"Hm?" sagde Anna og prøvede at smile uskyldigt "h-hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:47 pm

Elsa så ind i annas øjne og der var stadig en helt del liderlighed i dem "h-hvor længe har vi sovet?" hviskede elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:48 pm

Elsas blik fik Anna til at føle sig svimmel. Et øjeblik var hun lige ved at læne sig over Elsa og kysse hende som om det var den sidste dag på jorden. Men så huskede hun at det var det ikke. Og at Elsa var hendes søster. Hun rømmede sig "jeg ved ikke.. nogle timer..?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:49 pm

Elsa nikkede stille og lændede sig langsomt mod anna og så hende stadig i øjene
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:50 pm

Anna stivnede, oh gud Elsa kom tættere?! Hun stirrede på hende og vidste ikke hvad hun skulle gøre, hvis Elsa blev ved sådan der ville hun ikke kunne styre sig?!
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:51 pm

Elsa var halvvejs over anna og deres ansigter kom langsomt tættere på hinanden og elsa lod hånden glide over hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:52 pm

"E-elsa?" hviskede Anna og hendes tanker snurrede rundt og prøvede at finde på noget intelligent at sige eller gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
Tilbage til toppen 
Side 5 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Hun er min! - Elsa, Gaston
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: