Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:58 am

Anna så på Elsa og rødmede overrasket "øh" sagde hun og så på hendes ansigt "..ok?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:59 am

"d-det var derfor mit hovede var så rødt igår..." viskede elsa...
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:00 am

"O-oh jeg vidste ikke det var akavet for dig!" udbrød Anna hurtigt og skammede sig "argh det var ikke for at.. uhm.. altså" hun bed sig i læben "var ikke for at være akavet.."
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:04 am

"d-du skal ikke undskylde det var ikke din skyld" hviskede elsa og tænkte tydeligt tilbage på det der skete i går og blev langsomt mere og mere rød i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:06 am

Anna så stadig undskyldene på Elsa "so.. uhm... du kan ikke lide mit tøj? Mor kan heller ikke lide mit tøj.. jeg kan godt.. tage noget andet på..." sagde hun tøvende
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:08 am

elsa kom tilbage til virkeligheden "øhm nej nej jeg kan godt lide dit tøj!" sagde elsa hurtigt "øhhm jeg mener øhmm" sagde hun og bed isig i læben
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:10 am

Anna smilede stort "virkelig? Godt!" hun grinede lettet og smed sig i Elsas seng.. "måske jeg skulle have vidst KRistoff var gay.. jeg mener.. vi har været sammen et halvt år uden nogen form for sex.. og jeg har haft den slags tøj på altid, min mor sagde drengene stirrede, men jeg var sådan "what, Kristoff gør ikke noget" og så regnede jeg bare med det var sådan for resten af verden tror jeg"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:11 am

elsa fniste og lagde sig forsvingtigt ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:11 am

Anna så overrasket på Elsa og smilede glad. Hun puttede sig op til hende og hvilede hovedet på hendes skulder "kan du huske da vi var små og delte værelse?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:13 am

elsa smillede varmt og lagde armen om hende og holdte hende tæt og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:13 am

"Jeg plejede altid at ligge mig i din seng" sagde Anna med et grin "også hvis du blev sur~"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:17 am

"og vækkede mig klokken lort om natten" fniste elsa og puffede til hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:18 am

"Nå ja, men kun for at lege!" sagde Anna glad og puffede tilbage
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:18 am

"hmm det endte bare galt..." hviskede elsa stille og så tøvende væk
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:20 am

"..." Anna trak hende ind til sig "der skete ikke noget" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:20 am

"....det startede det hele..." mumlede elsa stille og krammede anna tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:21 am

".. undskyld" hviskede Anna lavt
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:23 am

"det var ikke din skyld kun min.." hviskede elsa og krammede hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:24 am

"Jeg var for hurtig.. jeg lyttede i.." hun fik en klump i halsen og kunne ikke sige mere
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:25 am

elsa rødmede og så på hende dybt i øjene
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:25 am

Anna havde tåre i øjnene og så undskyldene på Elsa..
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:26 am

"såså" hviskede elsa og holdte hende tæt og satte deres pander mod hinanden og tørte hendes kinder " se vi er sammen nu" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:27 am

Anna smilede svagt og snøftede, nikkede og puttede sig ind til hende "lov mig at ligemeget hvad vil vi altid være sammen"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:28 am

elsa nikkede stille og krammede hende helt tæt " jeg lover" hviskede elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 2:28 am

Anna smilede og sukkede glad "tak Elsa.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
Tilbage til toppen 
Side 3 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Hun er min! - Elsa, Gaston
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: