Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ny værelseskammerar - Audrey

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:44 pm

Sted: klokkeblomst nye værelse
Tid:11:30

Klokkeblomst var kommet tidligt, for at være helt sikker på, at få den bedste seng, hun huskede stadig, hvordan det havde været et problem sidste år. Efter lang tids overvejelser og vurdering, havde hun besluttet sig for den ved vinduet. Hun havde allerede redt den, og pakket alle sine ting ud, og sad nu og ventede for at se, hvem hendes nye værelseskammerat skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:48 pm

Audrey sparkede døren op med den ene fod og kom ind. Hun var klædt i blå overalls med oliepletter, en hat der så på skrå, en slidt taske over skulderen og store støvler. I ørene havde hun musik. Hun så kort på Klokkeblomst, så på sengene og smed så sin taske på den ledige.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:51 pm

Klokkeblomst så på den nye pige, "... øhm ... goddag" sagde hun så uvenligt og så skeptisk på de bæå overalls og oliepletterne, ".. skal du bo her?"
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:52 pm

"HVAD?" spurgte Audrey højt og gjorde tegn til hun ikke kunne høre. Så smilede hun og tog musikken ud af ørene.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:53 pm

Klokkeblomst sukkede svagt, "dig, skal du bo her?" spurgte hun igen.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:54 pm

"Ja" sagde Aurdrey og nikkede "det skal jeg" hun åbnede sin taske og trak en værktøjskasse frem og smed den i hjørnet af lokalet "du er hende der.. hvad er det de kalder dig.. Lotte?" spurgte hun uden at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:55 pm

Klokkeblomst så fortvivlet på værktøjskassen, "klokke" rettede hun, ".. du regner vel ikke med at bruge den der .. herinde?"
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:56 pm

"Selvfølgelig, hvor skulle jeg ellers arbejde?" spurgte hun og det næste hun trak frem var en gammel motor. Hun satte den meget forsigtigt og med en moders kærlighed på et af skrivebordene.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:58 pm

Klokkeblomst så på motoren med afsky, "... bare, sørg for at holde det fra min del af værelset"
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 7:59 pm

"Mhm? Nå hele værelset er vel egentlig fælles ikke, jeg skal nok forsøge at holde det ude af din seng" lovede Audrey og begyndte at pakke et mindre værksted ud af tasken. Der var næsten ingen tøj i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:02 pm

Klokkeblomst så utilfredst på hende, "nej, ikke godt nok" sagde hun, og pegede på det ene skrivebord, "hold dit stads fra det skrive bord og .." hun markerede en streg tværs gennem værelset med sin fod, "og alt på min side af stregen"
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:02 pm

Audrey grinede "er du ikke miss bossy?" spurgte hun og rystede på hovedet "du er en af cheerleaderne ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:04 pm

Klokkeblomst så irriteret på hende, "jo" sagde hun, "og jeg skal ikke have opliepletter på min nye dragt"
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:05 pm

"Cool, cool" sagde Audrey og satte sig på sengen og så lidt op og ned af hende "jeg går ikke rigtigt til de kampe der, der er ikke så meget af det der er rigtigt værd at se... men selvfølgelig kan man komme og kigge på cheerleaderne, det ved jeg da mange af fyrene gør"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:09 pm

Klokkeblomst så forvirret på hende, "urgh .. bare fortsæt med ikke at komme til kampene" sagde hun koldt.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:10 pm

Audrey så på hende med et lidt overrasket blik... så smilede hun lumsk "gjorde jeg dig nervøs? Du skal ikke være bekymret, du er ikke rigtigt min type..."
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:13 pm

Klokkeblomst sendte hende et fornærmet blik, "godt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:13 pm

"Det mener du sikkert ikke" Audrey grinede og viftede med hånden "er der nogle af cheerleaderne der spiller for det andet hold? Hvis du ved hvad jeg mener" hun blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:16 pm

Klokkeblomst sendte hende et koldt blik, "ingen der er din type" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:18 pm

"Ah jeg ved nu ikke" sagde Audrey og tænkte tilbage "der var der.. både.. Honey? Lille, lækker sag med kort brunt hår? Tror hun plejer at stå i midten" sagde hun med tankefulde øjne "og Meg er ikke helt skidt"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:21 pm

"Bonnie" rettede Klokke, "hendes navn er Bonnie .. og det tror jeg bestemt ikke, og Meg er ikke til Piger" løj Klokkeblomst, hun måtte hellere rede sin veninde.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:22 pm

Audrey grinede "sikke en skam, kan være jeg prøver alligevel. Nogle gange ved man ikke at man kan lide noget, før man har smagt det"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:24 pm

Klokkeblomst sendte hende et koldt blik, ".. jeg vil råde dig til ikke at forsøge noget med Meg" sagde hun, "du er ikke hendes type"
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 230
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:25 pm

Audrey hævede et øjenbryn "bliver man lidt territorial? Måske hun kan lide piger? Har I to da noget?" hun så på hende med et undersøgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitimeFre Mar 27, 2015 8:28 pm

Klokkeblomst fnøs svagt, "nej" sagde hun, "vi er veninder, og jeg kender hendes smag .. hun kan lide folk med stil" Klokkeblomst kiggede sigende på Audreys tøj.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny værelseskammerar - Audrey Empty
IndlægEmne: Sv: ny værelseskammerar - Audrey   ny værelseskammerar - Audrey Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny værelseskammerar - Audrey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Date // audrey//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: