Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 So ... you and my sister, huh? - Anna

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:37 pm

Sted: i kantinen
Omgivelser: der sidder elever rundt omkring og spiser
Tid: 12:00

Clopin var gået ind i kantinen for at se om der var noget, der var værd at spise i dag. Han var først blevet skuffet, men havde så fået øje på den rødblonde pige, der delte værelse med hans søster. Hun sad alene ved et bord. Han gik hen til bordet og trak en stol ud, "Hey, Anna, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:46 pm

Anna så op fra sin burger og et stort smil bredte sig om hendes læber "Clopin!"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:55 pm

Han nikkede, "lige præcis" sagde han, "så, jeg kan forstå at du deler værelse med min søster?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:57 pm

"Ja" sagde Anna og smilede stort "det er rigtig I er søskende..."
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:00 pm

Han nikkede og smilede svagt, "det er vi nemlig" sagde han, og så så alvorligt på hende, "og jeg passer godt på min søster"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:01 pm

"Det er godt!" sagde Anna glad "ved du godt at vores kristendomslære stirre lidt meget på hende?" hun hævede et øjenbryn og gøs af ubehag
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:09 pm

Clopin så interesseret på Anna, "Frollo ... nej, det har hun ikke nævnt" sagde han tænktsomt, det måtte han hellere holde øje med.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:09 pm

"Det er lidt creepy" sagde Anna alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:12 pm

Clopin nikkede, "jah ... så vidt jeg husker er han en lidt gusten type" sagde han og rynkede brynene.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:15 pm

"Totalt! Og super racistisk! Ingen respekt for andre religioner end den katolske... Og så sidder han og afklæder hende med øjnene, jeg siger dig han burde slet ikke få lov at undervise" mumlede Anna
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:22 pm

Clopin nikkede, "nej, det er for dårligt" sagde han, og overvejede imens om der ikke var et eller andet snavs man kunne grave frem om ham, så han ikke fik mulighed for at undervise.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:23 pm

Anna smilede til Clopin "du virker som en god bror..."
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:28 pm

Clopin smillede til hende, og huskede så hvorfor han var der. Han rømmede sig, "hvorom alting er, så kom jeg for at advare dig mod at give hende problemer"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:30 pm

"Huh?" Anna så forvirret på Clopin?
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:34 pm

Clopin nikkede, "Piger kan være ret stride ved hinanden, hvis de bliver uvenner, og jeg ville bare informere dig om, at hvis du prøver noget med Esmaralda, får du problemer med mig"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:36 pm

"Prøver noget..?" Anna rødmede og så lidt tøvende på ham "æh... i hvilken retning? Jeg tror ikke Esmaralda er til piger og jeg har en kæreste..."
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:40 pm

Clopin grinte svagt, "nej, du virker som en cool nok pige, du er godkendt i den retning" så så han alvorlig ud igen, "jeg mener gør hendes liv besværligt, driller hende eller andet i den stil"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:43 pm

Anna så igen forvirret ud "driller hende?" mumlede hun og lyste så op i et stort smil "oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh du er ved at give mig hele "if you hurt her, I will find you and I will kill you" kinda tale ikke! Omg det er så cool! Det troede jeg mest var en tale man gav til kærester dog... vent jeg er clear i kæreste retningen? Gaaaah virkelig? Ikke at vi nok nogensinde får noget, for du ved jeg er ret forelsket i min kæreste og som sagt virker Esmaralda til at have noget for blonde fyre, så jeg tror slet ikke jeg kommer ind i den kategori, så det er nok ikke det vi skal tænke mest på, men altså hun virker virkelig cool som ven ik også? Og jeg ved slet ikke hvorfor jeg skulle såre hende, altså hun er jo sådan totalt cool med alting, desuden ved hun ting om mig der ville kunne få mig i.. nå jamen det er heller ikke vigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:23 pm

Clopin grinte svagt af Anna, "Godt" sagde han og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:24 pm

Anna smilede stort da Clopin grinede, succes!
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:27 pm

Clopin rystede svagt på hovedet af hende, "godt at vi er clear på det område"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:29 pm

Anna nikkede og så nysgerrigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:32 pm

Clopin så tænktsomt frem for sig, "så håber jeg i bliver ved med at være på værelse sammen ... ellers må jeg jo få Smutter til at klare det næste år"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:34 pm

"Er du venner med Smutter?" spurgte Anna overrasket og smilede større "neee det lyder hyggeligt"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:35 pm

Clopin nikkede, "jeps, mig og Smutter er venner" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So ... you and my sister, huh? - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: So ... you and my sister, huh? - Anna   So ... you and my sister, huh? - Anna Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So ... you and my sister, huh? - Anna
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» anna jeg har sagt nej! //anna//
» Want some? // Anna //
» Tell me what I need to know - Anna
» Skateboard - Anna
» du vil have mig med i hvad? //anna//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Kantinen-
Gå til: