Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Første dag på den nye skole - Kristoff

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:46 pm

Tid: 12:00
Sted: Jim og Kristoffs værelse.

Jim kom ind på værelset og smed sin taske på den af de to senge, der stod tættest på døren. Han så sig om og begyndte så at pakke ud.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:47 pm

Kristoff kom ind ikke lang tid efter. Han åbnede døren og så overrasket på Jim, skyndte sig så at smile "goddag, du er men roomie, hah?" sagde han venligt og gik ind, satte sin taske på den anden seng.
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:48 pm

Jim så over på Kristoff, "kommer an på om du skal bo her?" sagde han og så vurderende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:49 pm

Kristoff grinede "nah, jeg går slet ikke på skolen. Jeg er hjemløs og manglede bare et sted at sove" sagde han og åbnede sin taske, begyndte at pakke ud.
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:50 pm

Jim grinte svagt, "bare rolig jeg sladre ikke" sagde han, "jeg heder btw Jim"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:51 pm

"Jeg er Kristoff" sagde han og smilede til ham "Jim, cool, hvad er dine valgfag?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:53 pm

"Jeg er på svømning" sagde han, "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:53 pm

"Fodbold" svarede Kristoff og smilede. Han fik sin lut op af tasken og stillede den op af væggen. Han fiskede også et stort bund gulerødder op.
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:54 pm

Jim så interesseret på lutten, "kan du rent faktisk spille på den der?" spurgte han, mens han selv hældte en bunke tøj ud på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:55 pm

"Ah du ved.. sådan.. til hjemmebrug" sagde han og grinede lidt "uhm, jeg spiller ikke for folk, mere til at stresse lidt af du ved"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:57 pm

Jim nikkede lidt, "cool" sagde han, og tog sit skateboard ud af dets taske.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:57 pm

"Oh du skater?" spurgte han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:59 pm

Jim nikkede, "jep" sagde han og smilte, "det gør jeg"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 8:59 pm

"Cool, det gør min kæreste også" sagde Kristoff og smilede "jeg har ikke rigtigt kunne holde balancen på dem.."
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:00 pm

"Cool" sagde han, "det tager også lidt øvelse, er hun god?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:01 pm

"Æh.." Kristoff overvejede det kort "hun.. er god nok... når hun koncentrere sig, men hendes koncentration er hurtigt væk og før man ved af det er hun væltet over et eller andet.. eller nogen"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:03 pm

Jim grinte svagt, "jah, det kræver også lidt fokus" sagde han, "selv syntes jeg det er svært at tænke på andet, når man er i gang"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:04 pm

"Det lyder som om det er noget du er ret passioneret omkring" sagde Kristoff med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:06 pm

Jim nikkede lidt, "jah .." sagde han, "det er det ... 'men det kan man jo ikke leve af'" sagde han i en efterabning af sin mors tonefald, hver gang hun snakkede om uddannelser og skateboards.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:06 pm

"Pft, hvis du bliver god nok" sagde Kristoff med et grin
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:07 pm

Jim smilte svagt, "det ville være fedt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:08 pm

"Jeg skal nok komme og se dig når du er blevet verdensberømt, men det tjener du ikke penge på. Jeg regner med at få VIP og det hele" han grinede
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:09 pm

Jim grinte, "hvis jeg bliver verdensberømt, så skal du nok få VIP" lovede han.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:10 pm

"Godt så" Kristoff smilede tilfreds "så.. uhm.." han tøvede "jeg bør nok fortælle dig at jeg har et kæledyr, her.. på skolen, han kommer ikke ind på værelset eller noget, men Anna har sagt det er noget jeg bør fortælle og ikke gemme til sidste øjeblik"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 9:11 pm

Jim så nysgerrigt på ham, "oh, hvilket slags kæledyr?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første dag på den nye skole - Kristoff Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag på den nye skole - Kristoff   Første dag på den nye skole - Kristoff Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første dag på den nye skole - Kristoff
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En hed aften - Kristoff
» Efter s, p eller k - Kristoff
» Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim
» S, p eller k - Violet, Klokkeblomst, Anna, Kuzco, Rapunzel, Kristoff, Eugene, Jim

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: