Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tell me what I need to know - Anna

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tell me what I need to know - Anna   Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 4:32 pm

Anna så på Shego og blev helt rørt…. Hvem vidste Shego, den cool pige, havde så blød en side? Hun bekymrede sig virkelig om Kim! Hun klappede hende beroligende på ryggen ”hey jeg skal se hvad jeg kan gøre ok?”
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tell me what I need to know - Anna   Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 4:33 pm

*Hun er som ler i mine hænder… god, teenagere falder for alt* tænkte Shego og skjulte et selvtilfreds smil, inden hun så på Anna med taknemmelige øjne ”mange tak og… kunne du ikke nævne at jeg har bragt det op?”
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tell me what I need to know - Anna   Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 4:33 pm

Anna nikkede og gav Shego et kram ”selvfølgelig Shego, din hemmelighed er sikker hos mig!”
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tell me what I need to know - Anna   Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 4:33 pm

Shego brugte resten af aftenen med Anna på at snakke om hvordan Anna kunne snyde til forskellige prøver og lede efter oplysninger om den hemmelige pige.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tell me what I need to know - Anna   Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 4:34 pm

Anna delte samtidig ud af sine mange historier om Kristoff og Sven, og spurgte ind til Shegos interessante liv. Hun undgik rimelig godt resten af spørgsmålene om Elsa, men det var kun et spørgsmål om tid... Shego vidste allerede for meget.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tell me what I need to know - Anna   Tell me what I need to know - Anna - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tell me what I need to know - Anna
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» anna jeg har sagt nej! //anna//
» Want some? // Anna //
» du vil have mig med i hvad? //anna//
» So ... you and my sister, huh? - Anna
» soo wanna rp? //Esmaralda, max,anna og rapunzel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: