Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 På date - Shang, Mushu, Shego

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:23 pm

Sted: ved et bord ude foran en lille hyggelig cafe i byen
Tid: 14:00
Vejr: solskin
Omgivelser: masser af andre kunder på cafeen

Kim smilede over til Shang, hendes date. Først havde hun syntes hele denne her 'Anna finder Kim en fyr' ting havde været ret dum, og det syntes hun stadig lidt .. men hun måtte indrømme at Shang så godt ud, og så virkede han oven i købet flink.
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:24 pm

Shang gengældte Kims smil. Hun var en pæn pige, og efter hvad Anna havde fortalt aktiv og selvsikker. "Så Kim, du er cheerleader?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:30 pm

Mushu havde iført sig en sort paryk og et fake overskæg, men ikke et af de der billige nogen ,an nemt kunne gennemskue, nej det han havde var kvalitet. Han gik med selvsikre skridt over til Shang og pigens bord, "godaften" sagde han i sin bedste 'jeg-er-en-voksen-tjener' stemme, "har i besluttet jer for, hvad i vil have?".
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:33 pm

Shego stod skjult og betragtede dem. Hun så på Mushu og sørgede for at huske ham... hun skulle bruge den tjener, forhåbentlig ville han ikke blive et problem.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:37 pm

Kim smilede høfligt til tjeneren, "jeg tror jeg tager en clubsandwich" sagde hun og kiggede over på Shang.
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:42 pm

"Pastaretten nummer.. 13, med kylling" sagde han til tjeneren. Han smilede til Kim "og et glas juice"
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:47 pm

Mushu noterede det og nikkede høfligt til dem, "håber i får en hyggelig middag" sagde han og forlod bordet.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:48 pm

Shego listede hurtigt efter Mushu, ind i resturanten og prikkede ham på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:52 pm

Kim smilte til Shang, "ja, jeg er cheerleader" sagde hun, "og jeg høre du dyrker kampsport?"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:53 pm

"Det gør jeg, ja" sagde han og smilede "Anna snakkede om at du også slås? Er det en speciel teknik eller?"
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:56 pm

Mushu kiggede over på Shego, "huh? hvad vil du?" spurgte han, ikke længere den høflige tjener.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 3:59 pm

Lidt overrasket over tjenerens opførsel, så hun alvorligt på ham "jeg skal bruge en tjeneste" sagde hun "det par du lige tog bestilling fra? Jeg har brug for at du kommer det her i pigens mad" hun tog en pose med noget pulver frem "jeg vil betale dig 100 dollars"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:02 pm

Kim rystede på hovedet, "nej, min helt egen specielle taktik, jeg prøver at indføre moves ffra cheerleading i min kamp" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:03 pm

"Virkelig?" spurgte Shang overrasket "cheerleading og kamp? Det lyder interessant... er det noget jeg kan få lov at se på et tidspunkt?"
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:06 pm

Mushu så overraskede på hende, det her var jo perfekt! Han sendte en hurtig mental takkebøn til sine forfædre, "det skal jeg nok" sagde han ivrigt og tog posen, så så han lidt mistroisk på hende, "... nu er du vel ikke også interesseret i Shang?".
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:08 pm

Shego overvejede et øjeblik om hun skulle lyve og sige hun var? Hun rystede så på hovedet "nej, han passer bare ikke med Kim... jeg kender en fyr der ville være god for hende, og ham der er i vejen. Ikke at jeg har noget personligt imod ham, han virker flink nok."
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:10 pm

Kim smilede, "selvfølgelig" sagde hun, "hvis jeg også kan få en demonstration af, hvordan du kæmper"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:11 pm

Shang nikkede "det skal du få" sagde han og smilede tilfreds. "Så, hvorfor har du din egen kampstil?"
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:15 pm

Mushu nikkede og følte sig lidt roligere, "Ja, jeg har en ven der.." han stoppede sig selv, han havde lovet ikke at sige at Mulan var vild med Shang, og vigtigere endnu, at hun var en pige, "der også er ret vild med Kim", "øh ... så hvem er fyren?".
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:17 pm

"Han hedder Ping, en fyr fra min skole" sagde Shego og trak på skuldrene. Lidt ligeglad med hvad den random tjener vidste.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:18 pm

Kim smilte lidt, "jeg har fundet at det er ret nyttigt, ser du i min fritid hjælper jeg politiet med at fange forbrydere" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:19 pm

Shang så imponeret på Kim "det lyder spændende" sagde han "hvor længe har du gjort det?"
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:22 pm

Mushu så overraskede på hende, "Ping? min Ping?" spurgte han, "jeg mener, min ven hedder Ping" skyndte han sig at forklare, "det er ham jeg er her for at hjælpe".
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:26 pm

"Din Ping?" Shego rynkede brynene "din ven der er vild med Kim, er Ping?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitimeFre Apr 10, 2015 4:45 pm

Kim tænkte lidt over det, "ah .. kun de sidste par år" sagde hun og trak lidt på skuldrene, "det hele startede med en misforståelse"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På date - Shang, Mushu, Shego Empty
IndlægEmne: Sv: På date - Shang, Mushu, Shego   På date - Shang, Mushu, Shego Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På date - Shang, Mushu, Shego
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Filmaften - Shego. Kim, Shang
» STATUS REPORT! ...wait what have you done?! //Mushu//
» Before the date - Kim
» First date - Kida
» Date // audrey//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Byen-
Gå til: