Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Soooooo yeah hey? //megara//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 12, 2015 1:16 am

"der er ikke såå meget at tale om" sagde han med et svagt grin "som helt lille blev jeg åbenbart kidnappet men de efterlod mig ude på en mark på landet hvor de så fandt mig og tog sig af mig og da jeg så blev ældre og mine kræfter begyndte at vise sig og det begyndte at komme i nyhederne fandt mine rigtigt forældre så ud af jeg stadig var i lige og kom" sagde han og kørte stille
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 12, 2015 1:17 am

"Oh?" Megara så overrasket på ham "det må have været.. hårdt. Taler du stadig med dem?" hun så på billedet af det ældre ægtepar.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 12, 2015 1:31 am

"hehe ja vi sender post mellem os i ny og næ der er ikke strøm hvor de bor så det gør det lidt svært" sagde han med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 12, 2015 1:36 am

"Det lyder.. hårdt" sagde Megara og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 13, 2015 12:14 pm

"ja men de står altid bag mig og vel altid værre ved min side" sagde han med et svagt grin og så lidt usikkert på meg
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 13, 2015 7:15 pm

Megara sendte ham et blidt smil "godt"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 3:25 pm

De kom til shopping centeret og herkules slukkede motoren og gik ud og åbnede døren for meg "så er vi her" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 3:30 pm

Megara steg ud af bilen og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 3:36 pm

herkules smillede og gik mod shopping centeret
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 3:37 pm

Megara med ham og så sig omkring, holdt øje med om der var nogen hun kendte.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 3:46 pm

Herkules gik stille inde for
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 3:47 pm

Megara fulgte after ham
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:07 pm

han gik stille mod en milkshake butik og gik mod den " hvad for en smag vil du have?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:16 pm

"Chokolade" sagde Megara og betragtede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:22 pm

"hmm jeg tager valilie" sagde han og stillede sig i kø
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:25 pm

Megara smilede svagt af ham "selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:35 pm

"hvad?" spurte han og grinte og bestilte for dem
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:43 pm

"Det er bare.. typisk dig at bestille vanillie" sagde hun og smilede af ham
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:56 pm

"hvad skal det betyde?" spurte han drillende og puffede til hende og de fik deres milkshakes
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 4:59 pm

"Du tør ikke gøre noget farligt" sagde Megara med et drillende smil og så på ham "du er helt igennem... god. Du har set den "rigtige" vej og nu følger du den. Er der ikke noget... forkert du følger dig draget af?"
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:04 pm

herkules tænkte lidt og tog sin milkshake og rystede på hovedet "ikke rigtigt?" spurte han og så spørgerne på meg
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:06 pm

Megara grinede og rystede på hovedet "nej.. selvfølgelig ikke" hun tog en tår af sin egen.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:17 pm

"hvad med dig?" spurte hna interseret og og tog også en tår
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:18 pm

"Hm? Hvad med mig?" spurgte Megara og så undersøgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Herkules

Herkules


Antal indlæg : 189
Join date : 24/03/15

Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 5:23 pm

"hvad er dig og det forburte?" spurte han drislk og fandt et bord
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Soooooo yeah hey? //megara//   Soooooo yeah hey? //megara// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Soooooo yeah hey? //megara//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: