Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skipping Class //Clopin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:40 pm

T: Midt i skole tiden.
S: Et træ nær søen.
O: Ingen alle er til time.
V: Solskin.

Mittens lå på maven på en gren og nærmest halvsov, solen varmede dejligt og hun havde fundet et godt sted at lægge, hun havde taget sin læderjakke af og hængt på en af grene og lå nu i sorte jeans og en top med stropper.
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:46 pm

Clopin havde stillet sig op ad et træ nær søen og havde fået tændt en smøg, da han opdagede at der lå nogen oppe i træet. Han skyggede med hånden for solen og så op, "Hey, hvad så?".
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:48 pm

"Mmm" Mittens blinkede med øjne og så ned på personen under hende "huh?" Hun gned øjne og så mere vågent på ham "Hey, du ham Clopin fyren er du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:50 pm

Clopin nikkede, "det er jeg nemlig, og du er Mittens" sagde han, "pigen der ikke havde noget med vinballonerne til festen at gøre".
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:52 pm

Mittens smilede skævt, hendes skabe hjørnetand syndlig og grinte lavt "Jep, hende der ikke engang var til festen! Hun stod nemlig udenfor"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:57 pm

Clopin nikkede, "lige præcis, hende" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 8:00 pm

Mittens smilede og satte sig stille op og svang med bene "Så, hvad laver du her ude midt i skole tiden? Du går her måske slet ikke mere, spyer bare på din søster?"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:42 pm

Clopin grinte, "jeg går der skam stadigvæk" sagde han, "og jeg kunne spærge dig om det samme?"
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:43 pm

"Meh, jeg 'går' ikke på skolen" hun lagde sig på ryggen og så op på himlen "Bare et andet slags fængsel for mig"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:48 pm

Clopin grinte lidt, "jeg har fra pålidelige kilder, at det er en hel del bedre end et rigtigt fængsel" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:50 pm

"Det også detfor jeg valgte det her frem for det andede" mumlede hun og lukkede øjne, tog hænderne bag nakken.
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:52 pm

Clopin så nysgerrigt op på hende, "jeg fornæmmer en historie her?" sagde han spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:53 pm

"Fornæmmer?" hun åbnede øjne og skævede til ham "Fornæmmer du tit ting?"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:57 pm

Clopin smilte og nikkede, "nu du spørg, så ja, og jeg plejer at have ret ... så fortæl mig, tager jeg fejl denne gang?"
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 10:57 pm

"Der er vel altid en historie" hun satte sig op og vang bene over grenen så hun havde ryggen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:01 pm

Clopin betragtede hende lidt, "mhh, men jeg fornæmmer en interessant én"
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:03 pm

Hun svang sig ned så hun hang på hoved med bene og var mere i øjnehørte med ham "Hvad gør en historie interessant?"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:06 pm

Clopin overvejede det kort, "hm ... en fængselsdom er altid en god begyndelse" sagde han med et grin, "aktion, eventyr, kampe mod autoriteter, konflikter og intriger".
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:08 pm

"..." Mittens smilede lidt skævt "Ja måske, men det også historie som spreder sig hurtigt og som man ikke vil havde bestemte øre til at høre" hun så ham i øjne "De historier kunne jo bruges imod dig"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:10 pm

Clopin gengældte roligt hendes blik, "bare rolig, jeg kan holde på en hemmelighed og har ikke for vane at dele ud af dem".
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:15 pm

Mittens tænkte stille, hun havde ikke hørt rygter om hun var skylden til vin tingen ved festen, så han så ud som om han kunne holde sit ord. Hun gav slip med bene og spandt rundt en gang i luften før hun lande på bene med ryggen til ham og tog hænderne i lommen "Jeg har levet lang til på gaden, du ved "Stray cat and all that" og jeg manglede penge, og jeg blev bare fanget med en andens taske"
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:16 pm

Clopin så lidt på hende og nikkede så forstående, "ah .." sagde han, "ja, jeg har en del venner, der har været i lignende situationer" fortalte han.
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:18 pm

Hun træk på skulderne "I værtfald, jeg fik valget mellem ungdoms fængsel og skole, og som du selv sagde, så er det her sted nok federe end fængsel" hun tog en hånd op og hiv i en gren så hendes læder jakke faldt ned som hun så tog på.
Tilbage til toppen Go down
Clopin

Clopin


Antal indlæg : 166
Join date : 29/03/15

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:22 pm

Clopin nikkede, "det er det bestemt" sagde han og skodede sin cigarat, "..det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle"
Tilbage til toppen Go down
Mittens

Mittens


Antal indlæg : 163
Join date : 29/03/15
Age : 25

Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 11:24 pm

Hun så på ham over sin skulder og smilede skævt "Lyder som om du har hørt mange interessante historier, du har måske ikke nogen selv?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skipping Class //Clopin Empty
IndlægEmne: Sv: Skipping Class //Clopin   Skipping Class //Clopin Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skipping Class //Clopin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Søen-
Gå til: