Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:03 am

Tid: 15:30
Sted: Bibliotek
Vejr: We are indoors
Omgivelser: Bøger, doh!

Shego bevægede sig roligt hen imod den blonde pige, som sad med næsen begravet i en bog. Uden et ord satte hun sig på kanten af bordet. Hun lagde den ene ben over det andet og så ned på hende, og sagde med en blød, flirtende stemme "Kidagakash Nedakh?"
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:07 am

Kida så overrasket op fra bogen "øhm ja?" spurte hun og virkede klart overrasket
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:11 am

"Jeg beklager hvis jeg spørg for direkte, men jeg høre du er interesseret i kvinder?" sagde Shego og sendte hende et flirtende smil.
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:13 am

Kida så overrasket på Shego "øhm ja det er rigtigt?" spurte hun og var meget forvirret
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:15 am

Shego smilede overrasket, ok, klar til at teste! "Er du ledig?" spurgte hun og sendte hende et flirtende smil.
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:21 am

"øhm ja?" sagde hun og følte sig ikke helt sikker ved det her "øhm kender jeg dig?" spurte kida
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:25 am

"Oh?" Shego så lidt overrasket ud, hun var ledig? "Ja som i at du er single?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:28 am

"øhm ja?" spurte hun overrasket og var meget forvirret
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:29 am

"Hm" Shego overvejede det lidt. Ville hun lyve om hendes status selvom hun var sammen med Anna? Hun rynkede brynene "vil du med på en date?"
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:32 am

Kida rødmede overrasket "øhm jeg kender dig ikke men jo hvorfor ikke?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:34 am

Shego så lidt overrasket ud, men smilede så "Ok" hun nikkede og hoppede ned fra bordet "fredag, klokken 7, dress sexy" hun blinkede til Kida og forlod biblioteket.
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:38 am

Kida så overrasket på hende "hvor?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:38 am

Shego stoppede op i døren og så på Kida. Hun blinkede til hende "I'll find you" sagde hun og gik.
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:41 am

Kida så overrasket efter hende "øhm okaaaaay?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:42 am

Og væk var den mystiske, sexede shego!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Kida

Kida


Antal indlæg : 410
Join date : 24/03/15

Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitimeMan Maj 04, 2015 2:42 am

kida gik igang med læse videre men tankerne var på den myske kvinde??


//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Empty
IndlægEmne: Sv: Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida   Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så, jeg høre du er lesbisk? - Kida
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så din bil? - Kida
» First date - Kida

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Bibliotekket-
Gå til: