Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 12:58 am

Tid: 20:30
Sted: Elsas værelse
Omgivelser: Folk på gangene

Anna tog en dyb indånding. Hun havde været helt lykkelig over at se Elsa. De havde lige startet så godt og så sker sådan noget her? Hun sukkede blidt og så ned… ville Elsa tage dette her godt? Hun bed sig i læben… der var ikke noget at gøre ved det, hun blev nød til at fortælle Elsa det. Det var hendes søster og hun havde brug for hendes accept. Hun ville have banket på, men ventetiden ville dræbe hende. Hun sparkede døren op ”ELSA!”
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:00 am

Elsa skreg overrasket og så mod Anna i sin dørram "a-anna!" råbte hun og sad ved sit skrive bord i gang med at læse i en bog
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:02 am

Anna så på Elsa og blinkede. Elsa så så sød ud med sine briller og et helt paf udtryk. Et øjeblik glemte hun helt hvorfor hun var kommet og smilede "Elsa! Hvad laver du, forstyrre jeg?" spurgte hun og kom ind og lagde armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:04 am

Elsa lagde en bogmærke i sin bog og klappede den sammen "nej jeg sad bare og læste...anna du kan ikke bare bræse ind..." sukkede elsa og var glad for hun ikke havde låst døren efter repunzel var gået ud.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:05 am

Anna sukkede og stak sin underlæbe ud og så trist på hende "Men jeg har savnet dig rigtigt meget og.."
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:06 am

elsa sukkede tungt "kom her" sukkede elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:07 am

Anna kom helt tæt på hende "hm??"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:07 am

elsa trak hende ned og satte hende på sit skød "noget du ville snakke om eller?" spurte elsa og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:09 am

Anna rødmede svagt og puttede sig ind til Elsa "uhm.. mig og Kristoff har slået op.." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:10 am

Elsa så meget overrasket på anna og krammede hende tæt " er du ok?" spurte elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:11 am

"Jo.. men... æhm......" Anna lukkede øjnene og rejste sig op, rykkede sig væk fra Elsa og satte sig istedet på hendes seng.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:14 am

elsa så tøvende på anna og bed sig i læben tydeligt bekymret
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:15 am

Anna legede lidt med hendes fletning "vi.. vi er stadig gode venner æhm.. det er bare.. altså... det var fordi i går aftes så mig og Kristoff vi var helt alene og Jim var ikke på værelset og tænkte vi at det måske var tid til at prøve det der med sex ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:16 am

elsa rødmede kræftigt og nikkede stadig "øhmmm okay?" spurte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:16 am

"Og så.. altså jo altså vi prøvede og vi var begge to nøgne og så...... skete der ligesom ikke mere" sagde hun og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:17 am

Elsa så tøvende og meget forivirret på anna
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:18 am

"Altså vi kunne ikke få os selv til det og det var virkelig weird og akavet og jeg er gay" sagde Anna og blinkede. Nå, så var det sagt.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:18 am

elsa rødmede meget kræftigt og så på anna og nikkede tøvende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:21 am

Anna så på Elsa og tøvede "uhm... så.. altså jeg fandt først ud af det i går! Og det var virkelig akavet! Jeg mener jeg har altid synes at piger var pæne og sexede, for like hvem synes ikke det? Men drenge var jo også ok og da jeg mødte Kristoff så blev jeg så glad for ham at jeg bare tænkte at det måtte være sådan det skulle være, men han er nok mere like familie du ved, det er slet ikke seksuelt, selv vores kys var aldrig ret dybe og nu hvor jeg rent faktisk har tænkt tanken så virker det med piger bare meget bedre og jeg ved slet ikke hvorfor jeg ikke har set det før og, og, du.." hun tog en dyb indånding "du synes ikke jeg er klam eller noget vel?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:22 am

elsa så tøvende på hende "øhmmm jeg er også gay" hviskede elsa og så ned ....
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:23 am

"What?" Anna blinkede og så på Elsa med store øjne. "Oh.. my.. god.. DET ER SÅ COOL! Gaaah Elsa jeg var så bekymret!" hun var hurtigt oppe fra sengen og havde armene om hende!
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:25 am

elsa rømede kræftogt og krammede hende tøvende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:26 am

Anna krammede hende tæt og sukkede tilfreds. Hun nussede sig ind til hende og mærkede hvordan hun slappede af..
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:27 am

elsa nussede hende blidt "mor tager det nok pænere end far" grinte elsa svagt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 1:29 am

"Ved far at du er til piger?" spurgte Anna og så op på Elsa
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 19Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Hun er min! - Elsa, Gaston
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: