Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hun er min! - Elsa, Gaston

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 11:27 pm

Tid: Efter afstemningen
Vejr: Vi er indenfor, doh.
Sted: Elsas værelse
Omgivelser: Sladrende elever der er fuldt med

”ELSA!” Anna bankede hårdt på Elsas dør og så overhovedet ikke glad ud ”du kan lige vove” snerrede hun af Gaston.
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 11:27 pm

Gaston fnøs "væk med dig lille pige, jeg skal tale med min udkårne!" sagde han og bankede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:18 am

elsa så spørgerne mod døren og sukkede "det er sikkert anna der vil prøve at trøste mig med jeg ikke vandt" sagde elsa for sig selv og trak på skulderne mens hun gik over og åbnede døren og så meget forvirret på gaston
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:19 am

"Du rør hende ikke!" snerrede Anna og trådte Gaston over foden!
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:20 am

"Elsa min elskede, jeg kommer for at bringe dig din præ-auuuv!" udbrød han og flyttede foden "din lille?!"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:21 am

"anna hvad går det her ud på?" spurte elsa og så på gaston "og hvem er du?" spurte elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:26 am

"Altså du vandt smukkeste pige på skolen konkurrencen fordi du er vidunderlig, så selvfølgelig stemte alle på dig og jeg har måske også stemt på dig, for du er like den smukkeste i hele verden og selvfølgelig hvem skulle jeg ellers stemme på og Esmeralda er også pæn, men hun er jo ikke dig Elsa og så skulle du jo have en præmie og alle var sådan totalt glade og oppe og køre, og så kom så "præmien" og du vil ikke tro hvad denne her opblæste *biiiiiiiiiib* synes han nu har ret til at ku-"
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:27 am

Anna blev afbrudt, da Gaston skubbede hende til siden og gav Elsa sit bedste smil "og din præmie er mig. Ja Elsa, du få muligheden for at date skolens hotteste fyr. Vi to er officielt de smukkeste på skolen og derfor er der vel ingen spørgsmål om at vi høre sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:28 am

Elsa så overrasket på anna "jeg vandt?" spurte elsa og så surt op på gaston da han puffede hende væk "undskyld men jeg er optaget" sagde elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:29 am

Anna så på Elsa og rødmede overrasket. Hun smilede og så ned i jorden og mærkede sommerfuglene i maven og vidste ikke hvad hun skulle sige og følte sig helt let.
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:29 am

"Taget?!" Gaston så ikke ud til at tro hende "umuligt! Hvem er han?"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:30 am

"det er ikke en han jeg er lesbisk og hun går ikke på skolen" sagde elsa og lagde armen om anna "plus hvis jeg ikke var optaget eller lesbisk så ville jeg ikke kunne være sammen med nogen som gør min søster fortræd" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:31 am

Anna fniste og holdt sig ind til Elsa~
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:33 am

Gaston så overrasket på Elsa. Lesbisk? Han rystede på hovedet, men så derefter bekymret på Anna. "Din søster? Oh undskyld min lille kringe, jeg vidste ikke at I var i familie? Jeg er sikker på at du forstår hvorfor jeg blev lidt oprevet da nogen forsøgte at sige nej til mig og Elsas.. men selvfølgelig, en lille redhead, havde jeg vidst hun var din søster havde jeg aldrig" lovede han og nikkede som om det løste problemet.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:34 am

"så jeg er ked af at skuffe dig men jeg er sikker på du finder en anden" sagde hun og skulle til at lukke døren
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:34 am

Anna rakte tunge af Gaston og gik med.
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:35 am

"De damer" Gaston stillede sig i døren og blokerede. "Jeg har været.. uhøflig. Tillad mig, en enkelt date min skønne og du vil hurtigt se at vi er skabt for hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:38 am

"som sagt så er jeg optaget og til kvinde så der er meget lidt at ændre" sagde elsa bestemt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:39 am

Anna grinede tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:39 am

"Du er alt for smuk til at være til kvinder, bare rolig, det er fordi du ikke har mødt en der var mand nok" lovede Gaston betryggende.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:44 am

Elsa så meget koldt på ham "det er en meget dårlig måde du har valgt at prøve at overbevise mig på og hvis jeg var dig vil jeg gå ud af mit værelse med det samme" sagde hun med meget hård tone og blik
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:45 am

Anna så på Elsa.. hun var ret sexet lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gaston

Gaston


Antal indlæg : 41
Join date : 29/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:45 am

"En enkelt date, og så skal du se at jeg har ret" sagde Gaston og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:47 am

"jeg ved nu at du tager fejl" sagde elsa "tag din date med en anden"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 3:47 am

"Ja" sagde Anna bestemt og smilede tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hun er min! - Elsa, Gaston Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hun er min! - Elsa, Gaston
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: