Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hun er min! - Elsa, Gaston

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:29 am

Anna rødmede og smilede.. "oh Elsa.." sukkede hun glad og gav hende et dybt kys.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:32 am

Elsa lukkkede svagt og kyssede langsomt igen "mhmmf tro ikke du slipper så lidt" mumlede hun mod hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:33 am

"Mh..?" Anna rødmede svagt og brød langsomt, og lidt modvilligt, kysset. "Hvad skal jeg gøre for at gøre det godt igen?" spurgte hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:35 am

"hmmmmf du kommer til at kysse meget røv på mig" hviskede hun i en tone så det ikke var klart hvilken betydned hun mente
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:37 am

Anna blinkede et par gange, rødmede svagt og nikkede tøvende. Hvorfor lød Elsa så sexet når hun sagde sådan noget?!
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:43 am

Elsa så ned på anna "ned på knæ" sagde elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:45 am

Anna blinkede igen, mere overrasket "sagde du ikke at Punzie kunne komme..?" mumlede hun, stadig ikke helt sikker på hvad Elsa ville. Hun satte sig alligevel på knæ for hende.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:53 am

"jeg er lige glad " sagde elsa koldt og dominerene "åben mine bukser"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 2:54 am

Anna så overrasket på Elsa, hvad tænkte hun på? Hvis Punzie kom... han åbnede tøvende Elsas bukser og så undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:02 am

"træk dem ned" sagde Elsa bestemt og så koldt ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:04 am

Anna blev lidt overrasket over den kolde stirren, var det virkelig Elsa? Hun trak hendes bukser ned.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:08 am

Elsa stod i et par normale bukser og stred ud af bukserne "træk mine trusser ned med munden" sagde elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:10 am

Dominerende Elsa.. interessant. Anna lænede sig frem mod hende og bed blidt fat i kanten af hendes trusser. Hun trak dem langsomt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:15 am

elsa så koldt ned på hende og trådte ud af dem "kys mine foder" sagde elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:16 am

Anna begyndte blidt at kysse Elsas fødder.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:20 am

"dygtig kys nu op af mine ben" sagde elsa køligt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 3:29 am

Anna smilede svagt, men sørgede for Elsa ikke kunne se det. Hun begyndte blidt at kysse op af Elsas ben.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 1:29 pm

"jeg skal lære dig at kun at kysse mine læber er det forstået?" spurte hun hårdt og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 10:53 pm

Anna bed sig i læben.. hvad hvis hun blev inviteret til endnu en sjov leg med kys?
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 11:11 pm

"er det forstået?" spurte elsa hårdt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 11:19 pm

Anna sank en klump "hvis jeg nu leger s, p eller k..." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 11:26 pm

elsa så på hende med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 11:30 pm

"Altså.. jeg tager k.. nogle gange.. og vil ikke ødelægge legen så.." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 04, 2015 2:47 am

Elsa så ikke tilfredst ud
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 04, 2015 2:50 am

"Det bare en leg.." sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er min! - Elsa, Gaston   Hun er min! - Elsa, Gaston - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hun er min! - Elsa, Gaston
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: