Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 OMG DU SKATER?!?!?! - Max

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:18 pm

"Oh jeg..." Max bandede indeni, han kunne ikke flirte om det så galt hans liv!
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:18 pm

Anna grinede! "Aaaw, tak hvor er du sød! Lad mig give dig mit nummer!" sagde hun og snuppede hans telefon inden han kunne nå at protestere.
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:19 pm

"Æh, cool, ja" Max nikkede dumt og takkede de højere magter for at denne her pige imod alle odds kunne lide ham.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:20 pm

Anna fik skrevet sit nummer ind og rakte ham telefonen "det er mig, Anna, med smileyen!" sagde hun glad "og dit navn?"
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:20 pm

"Right, jeg hedder Max" sagde han og smilede stort. Hendes nummer var rigtigt nok i hans telefon nu. Havde hun lavet et lille hjerte efter sit navn? Omg, hun flirtede med ham!
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:21 pm

"Max? Det er et cool navn!" sagde Anna "endnu kortere end mit!"
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:23 pm

"Ja..." Max smilede til Anna. Skulle han lave et move? Var det for tidligt? Hun havde lige givet ham sit nummer... men... "hrm, så kunne du tænkte dig at æh, lave noget sammen en dag?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:24 pm

"Ja helt sikkert" sagde Anna glad og smilede stort til ham "hvad har du lyst til at lave?"
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:24 pm

Max hjerte bankede hurtigt, hun sagde ja! "Uhm, jeg tænkte måske en film, eller vi kunne tage ud og få noget at spise...."
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:25 pm

Anna nikkede ivrigt "det lyder hyggeligt, vi kunne se en film... uh uh uh ! Nej jeg har det!" hendes øjne lyste af spænding.
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:25 pm

"Ja?" spurgte Max og smilede, kunne ikke lade være.. Annas energi smittede.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:26 pm

"Vi skulle totalt starte en rollespilsgruppe!" sagde hun og nikkede "Violet har talt om at lave en!"
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:27 pm

Max blinkede. En rollespilsgruppe. "Æh..." sagde han undrende, det lød som en underlig date "hrm, hvor mange er man til sådan en?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:28 pm

"Jeg tror man er sådan en.. 4-6 stykker?" sagde Anna og trak på skuldrene "det bliver herre godt!"
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:28 pm

"Oh" Max kunne ikke lade være med at føle sig lidt skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:28 pm

"Du har ikke lyst...?" Annas smil forsvandt. "Vi kunne lave karakterer med historie og alt muligt..."
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:31 pm

"Huh? Jo jo selvfølgelig!" sagde Max hurtigt og smilede akavet, hvorfor blev hun så trist?! "Ja, lad os lave noget historie sammen, det bliver fint!"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:32 pm

"Virkelig?" Anna smilede glad og tog hans hånd "wuuuuh vi kunne lave dem barndomsvenner! Uuuh eller kærester! Eller bare forelskede! Hemmeligt forelskede!"
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:32 pm

Max rødmede og så på deres hænder "a-aha, yeah, jo, måske, mhm!"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:32 pm

"Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!" Anna hoppede op og ned og gav ham et kram "jeg siger til Violet du er på! Ok? Skriv til mig!" hun slap ham, vinkede og løb ind!
Tilbage til toppen Go down
Max

Max


Antal indlæg : 33
Join date : 07/05/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:33 pm

Max bed sig i læben og så efter Anna. Sikke en glad og frisk pige. Han havde stadig lidt røde kinder og så på sin mobil... var der for needy at skrive nu?

//out//
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 29, 2015 10:33 pm

Anna løb ind og ledte efter Violet!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: OMG DU SKATER?!?!?! - Max   OMG DU SKATER?!?!?! - Max - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OMG DU SKATER?!?!?! - Max
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Andre steder-
Gå til: