Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Du er da ny?? //Dipper//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeTirs Mar 22, 2016 10:58 pm

Bill sat ved et bord i kantine. Han sad sammen med Smutter og Shego og spiste der frokost. Kl var 11:45, så der var mange der sad og spist.



Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeTirs Mar 22, 2016 11:22 pm

Dipper komme gåden ind hen til et bord i kantine, hvor der ikke sad nogle. Dipper var lige begyndt på skolen, så han kendte ikke rigtig nogle.. Han satte sin bakke ned på bord, han trak stolen ud og satte sig ned. Han sad og så sig lidt rundt imens han spiste.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeTirs Mar 22, 2016 11:34 pm

Bill sad og snakket med Smutter og Shego, da han fik øje på Dipper. Han holdt helt op med at snakke med sine venner. Han fuldt meget interesseret ham med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeTirs Mar 22, 2016 11:41 pm

Dipper så ned imod der hvor Bill og hans venner sad. Han fik kort øjenkontakt med Bill. Han så hurtig væk igen, han ville helst ikke gøre sig uvenner med folk en af de første dag han var på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeTirs Mar 22, 2016 11:43 pm

Da Dipper så på Bill smillede han til ham. Han så meget intenst på Dipper. Smutter og Shego snakkede vidret med hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:02 am

Dipper følget sig ret utilpas. Han kunne mærke at Bill blev ved med at sidde og kigge på ham. Han sad og spiste sin mad, imens han så ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:10 am

Bill rejste sig op og gik hen imod der hvor Dipper sad. Han gik der hen uden at tage øjnene fra ham
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:13 am

Dipper havde det meget ubehageligt. Han svede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:31 am

Bill standsede op lige foran Dipper. Han så ned på ham. "Hej med dig" sagde Bill meget selvsikker "Navet er Bill Cipher, og du er...." han tog en hånd frem, til at indikerer at det nu var Dippers tur til at tale. Men inde han skulle svarer sagde Bill "Just kidding. Dipper Pines. Jeg ved meget" Bill sparet sit øje op og det begyndte at lyste lidt op og der kom bileder frem fra verdens historie vigtigste øjeblik frem i hans øje. Han smilede lidt uhyggeligt til Dipper
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:34 am

Dipper så op på Bill. Han viste ikke helt hvad han skulle sige. Han følget sig meget utrykt.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:38 am

"Nu ikke så mundlam, Dipper Pines" Sagde Bill meget selvsikker "må jeg kalde dig Dippi?"
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:41 am

Dipper lidt forvirret ud. "Jeg vil helst ikke have at du klarer mig det." sagde Dipper nervøst
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:44 am

"Godt så, jeg vil kald dig Dippi" Sagde Bill "Så Dippi. Du er ny her?" Han smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:49 am

"Dipper" rettet Dipper ham. "Ja, er jeg ny her, jeg startet i mandags"
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:51 am

"Ja, jeg synes heller ikke at jeg havde set dig før Dippi" sagde Bill meget interesseret
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 12:56 am

"Dipper" rettet han igen Bill. Han så tøvende på Bill. "Hvad der noget speciel du ville?" spurte Dipper
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:02 am

Bill så meget intens på Dipper. "Jeg vil bare lade dig vide, at jeg har en meget stor interesse i dig." Sagde Bill. Han fløj hen over bordet, så hans ansigt var lige ud for Dippers ansigt. "Der er noget meget interesserende ved dig." Han smilede lidt "Så jeg vil holde øje med dig"
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:06 am

Dipper rykkede sit hovedet tilbage da Bill kom tætter på. Han sparet øjnene lidt op. Han var ret utilpas, og var ikke særligt glad for det han var havnet i.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:10 am

Bill blikkede til ham "we will stay in touch" sagde han og knipset. Bill forsvandt. Han var så kommet tilbage til Smutter og Shego, og sad nu der, som om der ingenting var sket.
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:12 am

Dipper var blevet helt forvirret. Forsvandt den fyr lige..?? Over hvad skete der enlig lige der??
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:15 am

Bill begyndte at tale med Smutter og Shego igen. Han så nogle gange hen imod Dipper.
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:17 am

Dipper fik spist sin mad færdig. Hvor han så skyldt sig ud af kantine.
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:18 am

Bill smilet lidt for sig selv. *det skal nok blev sjovt* tænkte ham
Tilbage til toppen Go down
Dipper

Dipper


Antal indlæg : 56
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:19 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Bill

Bill


Antal indlæg : 77
Join date : 21/03/16

Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitimeOns Mar 23, 2016 1:19 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du er da ny?? //Dipper// Empty
IndlægEmne: Sv: Du er da ny?? //Dipper//   Du er da ny?? //Dipper// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du er da ny?? //Dipper//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice hat! - Dipper

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Kantinen-
Gå til: