Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 uhm...hej..? //meg//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 9:58 pm

Klokken var lidt over 12, da Violet langsomt gik i gemmen gangene mod hvor hun havde fået at vide at hendes værelse var henne hun var inde i sin egen verden med sine høretelefoner på og gik langsomt og problemløst mellem de andre elever som gik uden rigtigt at havde lagt mærke til hende men det var langt fra noget nyt for hende og hun bankede kort på døren til sit værelse og da hun ikke hørte noget svar satte hun stille nøglen i døren og lyste døren og fik den låst op og med et blidt skub gled døren op og da værelset var helt tomt fik Violet langsomt gået ind og lukket døren bag sig og så rundt på det helt urørte værelse og tænkte at hun hellere måtte vente til hendes room mate kom til at claime noget så hun stillede sine ting ved siden af en af stolene og satte sig på den og ventede på sin room mate og lyttede stille til musiken der bankede mod hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:02 pm

Megara åbnede døren til sit værelse. Hendes øjne faldt øjeblikkeligt på pigen der stod i lokalet, hendes roommate var altså allerede kommet. Hun bevægede sig med svingene hofter ind og lagde sin taske på den seng der var længest væk fra pigen ”hey stump” sagde hun og hvilede blikket på Violet
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:04 pm

Violet hørte ikke havde pigen der kom ind på værelset så hun tog langsomt høretelfeonerne af "uhm hej" sagde Violet og så på Megara "uhm jeg hedder Violet" sagde hun og smillede tøvende
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:06 pm

”Megara, men du kan kalde mig Meg” svarede Megara og så op og ned af Violet. ”Så, du må være en førsteårs” hun betragtede pigen foran sig, lidt den der.. emo type.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:07 pm

Violet nikkede stille "jeps, hvad med dig?" spurte Violet og så svagt op og ned af Megara, "jeg ventede med at vælge seng og den slags til du kom" sagde Violet og så mod sengene og skabe og skrive bord
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:09 pm

”Betænksomt, det kan jeg lide” sagde Megara og smilede svagt. Pigen var jo helt kær. ”Jeg tager denne her” hun nikkede imod den seng hun allerede havde sat sin taske på ”er det i orden stump?”
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:13 pm

"det er helt fint, så hvilket år gang går du på?" spurte Violet og lagde sine ting på den anden seng" hvad tænker du med skabene borderne?" spurte Violet
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:16 pm

"Du vælger bare først pus, jeg har ikke sat øjnene på noget af det endnu. Men skynd dig, jeg kan skifte mening" hun blinkede til Violet og åbnede sine tasker.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:17 pm

Violet blikkede svagt og smillede svagt "uhm okay.." sagde violet og gik hen til det nærmeste skab og begyndte at ligge sit tøj og mange bøger der ind pænt og lagde sin bærbar på bordet tætteste på sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:19 pm

Megara fik pakket sine ting ud og kom dem ind i det andet skab. Hun lagde det også pænt. ”Jeg er andet år” sagde hun og lukkede skabet.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:22 pm

"oh?" sagde Violet. "fair...så hvad synes du så om at gå på skolen?" spurte Violet stille og så mod Meg da hun var blevet færdig
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:24 pm

”Lærende kan være ubeskriveligt kedelige og der er ingen søde fyre” sukkede Megara og rystede på hovedet ”og tanken om at skulle date en første års… nå, der er måske intet valg” hun så på Violet med et smil ”men der er gode fester”
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:27 pm

Violet så lidt overrrasket på meg "oh..? okay" sagde Violet og smillede lidt akavet "er ikke den store fest type såååå..." sagde hun og pillede ved et tot af sit hår
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:29 pm

Megara så op og ned af Violet, det kunne hun godt se. ”Hmm.. det må vi få set og gjort noget ved” sagde hun og gik over til hende. Hun løftede lidt op i hendes hår og betragtede hende ”jeg tror du kunne komme til at se helt præsentabel ud hvis du lod mig shine dig lidt op”
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:30 pm

Violet så overrasket på Meg og gik hurtigt et skridt "n-nej jeg har det fint med hvordan det er nu" sagde Violet rettede håret tilbage
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:33 pm

Megara grinede ”selvfølgelig er du det pus, man kan jo ikke se dig. Så du er den generte type? Det er i orden, du ved nogle drenge foretrækker man ikke taler. Selvfølgelig ikke den type fyre jeg går efter… men det kan virke”
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:44 pm

Violet smillede svagt "jeg går ikke rigtigt op i den slags.." sagde violet og smillede usikkert. "øhm..." sagde Violet tøvende "v-ville du havde noget imod at vise mig rundt?" spurte Violet
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:45 pm

Megara så op og ned af Violet som om hun overvejede hendes svar. Så sendte hun hende et lumsk smil ”kom du med pus, jeg skal nok vise dig hvor tingene er” sagde hun og uden at vente, gik hun ud af lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:46 pm

Violet så overrasket på Meg og gik hurtigt efter hende og så efter hende da hun kom ud på gangen
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:51 pm

Megara smilede svagt da hun hørte Violet komme efter sig. ”Nå, er der noget specielt du er mere interesseret i end andet?” hun kastede et blik tilbage mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 11:00 pm

"uhm...Musik?" spurte Violet tøvende
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 11:11 pm

Megara nikkede ”sådan et lokale har vi” sagde hun og gik afsted med lange skridt ”så, er musik dit valgfag?” spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 11:12 pm

Violet så meget tøvende ud "øhm nej.." sagde violet stille og gik ved siden af meg
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 11:14 pm

”Nej? Du ligner ikke en fodbold pige og jeg kan heller ikke se dig på dramaholdet” sagde hun og hævede et øjenbryn, nysgerrige øjne på Violet.
Tilbage til toppen Go down
Violet

Violet


Antal indlæg : 903
Join date : 24/03/15

uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 11:15 pm

"øhm jeg går i en specelklasse" sagde Violet tøvende og bed sig usikkert i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





uhm...hej..? //meg// Empty
IndlægEmne: Sv: uhm...hej..? //meg//   uhm...hej..? //meg// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
uhm...hej..? //meg//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: