Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shopping! - Klokkeblomst

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:47 pm

Tid: 16:00
Sted: Centeret
Vejr: Solskin
Omgivelser: Massere af folk

Megara gik ved siden af klokkeblomst og kastede et blik på sin telefon. "Nå, hvor skal vi tage hen? Jeg synes vi bare skal snuppe noget at spise her, ellers skal vi stresse hjem til skolen for aftensmad" sagde hun og så mod Klokkeblomst.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:49 pm

Klokkeblomst nikkede, "ja, lad os spise her" sagde hun, "hm .. det ved jeg ikke, jeg har hørt der er åbnet en ny cool butik, vi kunne tjekke den ud?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:50 pm

"Virkelig?" spurgte Megara, overrasket over at have misset så vigtig information "ja, lad os det, hvor?" hun fulgte Klokkeblomst.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:53 pm

Klokkeblomst nikkede, "Ja, Bonnie fortalte mig det" sagde hun og førte vej hen til den nye butik.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:53 pm

Megara fulgte Klokkeblomst "så, hvad foregår der med dig og Kuzco?" spurgte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:55 pm

"Det går fremad" sagde hun og smilte, "han inviterede mig da til festen, og vi havde en hyggelig aften" sagde hun, "hvad med dig og Wonderboy? bliver i et fast par nu?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 5:56 pm

Megara pustede svagt til sit hår og så frem for sig "det ved jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:00 pm

Klokkeblomst skævede til hende, "har du lyst til i bliver et fast par?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:03 pm

Megara sukkede "ærlig talt, han er sød og alt det. Men han er førsteårs og han er... en dengse"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:04 pm

Klokkeblomst fiste lidt, "men han er nu en hot dengse" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:04 pm

"Han er en hot dengse" medgav Megara og nikkede "og han er kær, det er han.. og jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke fandt ham.. tiltrækkende"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:06 pm

Klokkeblomst smilte, "så, hvad mangler han?" spurgte hun, "er han for sød?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:08 pm

"Måske" Megara grinede svagt "han bruger alt sin energi på at træne og han virker ikke som fest typen.." hendes tanker gik til Hades. Og hun kunne selvfølgelig ikke forelske sig i en knægt hvis ry og omdømme hun skulle ødelægge.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:11 pm

Klokke sukkede, "ah .. ja, det har jeg også hørt om ham, hmm..." hun tænkte lidt, "det kunne vi sikkert godt få rystet ud af ham" sagde hun selvsikkert.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:11 pm

Megara grinede igen "måske. Nu er det jo ikke sikkert han er interesseret" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:13 pm

"pfft, selvfølgelig er han det" sagde Klokke, "hvem som helst ville være interesseret i dig"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeOns Apr 15, 2015 6:14 pm

Megara så tænksom ud, endnu et problem. Violet.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 1:50 pm

Klokkeblomst kiggede lidt på hende, "nogen i tankerne?"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitimeTirs Apr 28, 2015 1:09 am

Megara viftede afvisende med hånden "nej"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shopping! - Klokkeblomst Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping! - Klokkeblomst   Shopping! - Klokkeblomst Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shopping! - Klokkeblomst
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» luckydo //Klokkeblomst//
» Hej Klokke - Klokkeblomst
» sooooooooo i my ipod? /klokkeblomst//
» S, p eller k - Violet, Klokkeblomst, Anna, Kuzco, Rapunzel, Kristoff, Eugene, Jim

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Byen-
Gå til: