Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Filmaften - Shego. Kim, Shang

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:27 pm

Mushu grinte og nikkede, "skal jeg ringe, eller vil du?"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:31 pm

"Et øjeblik" Shego liste hen og tjekkede naboen hus gennem vinduet. Hun kom hen til Mushu igen "det er en kvinde der inde. Jeg ringer" hun tog sin telefon frem og ringede. "Godaften?" sagde hun med en meget moden og myndig stemme. "Jeg ringer fra 'adresse på Shangs nabo- for at klage over mine naboer i nummer 15. Der foregår vidst noget fest der henne, der bliver spillet musik så højt at jeg ikke kan sove og der bliver råbt og skreget. Der er fulde folk i deres baghave og jeg er ikke sikker på jeg ved vide hvad de laver" hun stod og lyttede lidt "mange tak, det ville jeg sætte pris på" hun lagde på og så på Mushu "de er på vej~"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:33 pm

Kim kiggede undrende over på Shang, "kan der være sket en fejl af en slags?"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:33 pm

Shang nikkede lidt "åbenbart har de givet vores pizza til de forkerte, de ville lave nogle nye og komme så hurtigt de kunne" sagde han med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:35 pm

Ushu grinte, "cool, men så må vi hellere se at komme væk"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:35 pm

Shego nikkede "lad os smutte" sagde hun og forlod stedet.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:39 pm

Kim satte sig til at vente på pizzaen ... igen.
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:43 pm

Ikke mere end 5 minutter mere ringede det på døren.

"Det var hurtigt?" Shang rynkede brynene "det er nok nogle andre..." han gik hen og åbnede og to betjente kiggede på ham "godaften, vi kommer fordi der er blevet klaget over støj?"
Tilbage til toppen Go down
Mushu

Mushu


Antal indlæg : 78
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:44 pm

Mushu forlod også stedet.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:45 pm

Kim rejste sig og fulgte med ham, "for meget støj?" spurgte hun forvirret, ".. vi har bare siddet og set film hele aftenen"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:45 pm

"Har I noget imod hvis vi lige kigger ind?" spurgte den ene betjent.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:46 pm

Kim rystede på hovedet, "selvfølgelig ikke"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:48 pm

Shang gik til siden så de kunne komme ind. Betjentene kiggede lidt rundt. "Her ser godt nok stille og roligt ud" sagde den ene. "Jeg kigger lige i baghaven" svarede den anden.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:48 pm

Kim så undrende på Shang, "... vi har været ret uhelsige i aften, hva?"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:50 pm

"Det har været lidt stressende" han smilede til Kim, undskyldene "måske vi skulle gøre det hjemme hos dig næste gang"

Betjenten kom tilbage fra haven "alt ser fint ud, undskyld forstyrrelsen, I må have en god aften"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:52 pm

Kim smilte til betjenten, "mange tak" sagde hun, så så hun over på Shang og smilede svagt, "vi kan godt prøve, men jeg advare dig, jeg har to små brødre der hjemme"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:53 pm

Shang grinede lidt "jeg kan nok håndtere det" lovede han og så på betjentene "mange tak"

De nikkede og forlod huset.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:54 pm

kim smilte, "godt, så må vi prøve det"
Tilbage til toppen Go down
Shang

Shang


Antal indlæg : 64
Join date : 25/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:57 pm

Shang nikkede. Efter en 20 minutter kom deres pizza endelig. De brugte resten af aftenen på at snakke lidt og spise pizza.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 2:58 pm

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Filmaften - Shego. Kim, Shang   Filmaften - Shego. Kim, Shang - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Filmaften - Shego. Kim, Shang
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» På date - Shang, Mushu, Shego
» dig?! - Shego
» HVAD er det?! - Shego
» Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
» hvem er Ping? - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Andre steder-
Gå til: