Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har det fint! - Emsaralda

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:36 pm

Tid: 00:00
Sted: Anna og Esmaraldas værelse
Vejr: Idk vi er indenfor. Det er nok ved at være lidt halvkoldt... og mørkt!
Omgivelser: Rodet værelse

Anna lå i sin seng og stirrede op i loftet. Det hele var så besværligt... alt det her hemmelighedsting! Selvom det var ret hot også, så kunne hun ikke lade være med at tænke alt havde været nemmere med Kristoff. Hun lukkede øjnene og sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:51 pm

Esmaralda kom ind på værelset og satte sig på sin seng. Hun så bekymret over på Anna, "Hvordan har du det?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:53 pm

Anna blinkede og så over på Esmaralda. Hun fakede hurtigt et stort smil "helt fint, er legen slut?"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 9:59 pm

Esmaralda hævede et øjnbryn og så ikke overbevist ud, "helt ærligt, hvordan har du det?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:00 pm

"..." Anna sukkede svagt "jeg har det fint nok" sagde hun og prøvede at smile beroligende
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:08 pm

Esmaralda så stadig ikke rigtig ud som om hun troede på hende, "hør, hvis du virkelig ikke vil snakke om det, er det cool nok, jeg vil ikke tvinge dig ... men nogen gange hjælper det at nogen lytter"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:09 pm

"..." Anna sukkede og så væk "jeg ved ikke..."
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:12 pm

Esmaralda smilede beroligende til hende, "bare rolig, jeg siger det ikke til nogen"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:14 pm

"..." Anna så ned på sine hænder "hvis jeg siger det... så vil du nok ikke være min ven længere... og.. det er ulovligt and stuff"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:21 pm

Esmaralda så lidt overraskede på hende, og overvejede det så nøje, "så længe du ikke har dræbt, voldtaget eller lemlæstet nogen, tror jeg stadig jeg vil være din ven" sagde hun så ærligt, "jeg kan selvfølgelig ikke love noget men ... min bror har heller ikke altid holdt sig helt til loven, og jeg elsker stadig ham .."
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:24 pm

Anna bed sig i læben og så væk "mmh det siger du jo men..." hun sukkede og lukkede øjnene "... hvad er dine tanker om incest?"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:28 pm

Esmaralda så endnu engang overraskede på hende, "huh ... hm ..." hun overvejede det igen i noget tid, "tja, jeg tror at så længe alle involverede har lyst, og ingen er under den seksuelle lavalder, er jeg ret cool med det" sagde hun og trak lidt på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:31 pm

"Aha... aha..." Anna skævede mod hende, Elsa ville slå hende ihjel. "Æh.. ok så... du ved min hemmelige kæreste..."
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:33 pm

Esmaralda nikkede, og kunne godt lidt gætte hvor der her var på vej hen, men lod hende sige det selv.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:34 pm

"Jeg dater Elsa" mumlede hun meget lavt uden at se på Esmaralda
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:38 pm

Esmaralda nikkede lidt og betragtede hende i lidt tid, mens hun overvejede hvad hun skulle sige, "hm ... ja, det havde nok været mindre heldigt at sige i legen" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:39 pm

Anna nikkede langsomt og skævede mod Esmaralda...
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:46 pm

Esmaralda smilede svagt til hende, "jeg skal nok lade være med at sige det til nogen" lovede hun.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 10:51 pm

Anna blinkede "du... synes ikke jeg er ulækker?"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:21 pm

Esmaralda rystede på hovedet, "nej"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:22 pm

Anna sukkede lettet "det betyder meget"
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:27 pm

Esmaralda smilede svagt til hende, "ja, det må være hårdt at skulle holde det fra alle ..."
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:28 pm

"Lidt" Anna rødmede og grinede akavet
Tilbage til toppen Go down
Esmaralda

Esmaralda


Antal indlæg : 150
Join date : 24/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:32 pm

Esmaralda nikkede, "kunne jeg forestille mig"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 6:34 pm

"Så du er ikke sådan totalt, ew, nu kan jeg jo ikke snakke med Anna mere og jeg jeg er stadig den første du kommer til når du har fundet dig en kæreste?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har det fint! - Emsaralda Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har det fint! - Emsaralda   Jeg har det fint! - Emsaralda Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har det fint! - Emsaralda
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: