Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:04 am

Kristoff så på ham med spørgene øjne?
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:07 am

Jim trak lidt på skuldrene, "... du sagde din familie var nice, ikke? så er de sikkert cool med det" sagde han beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:08 am

Kristoff nikkede "tak Jim"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:09 am

Jim kiggede lidt på ham og tøvede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:09 am

Kristoff så spørgene på ham "hvad?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:11 am

Jim så lidt væk, "... min far tog det ikke så godt" sagde han så og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:12 am

Kristoff blinkede overrasket "er du..?"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:13 am

Jim nikkede og trak lidt på skuldrene, "... jaer"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:14 am

Kristoff rødmede overrasket "oh.. godt" sagde han og smilede, rystede så hurtigt på hovedet "altså.. jo for så har du nok ikke et problem med at jeg.. æh.. hrm du sagde din far ikke tog det godt?"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:16 am

Jim smilede svagt af ham, ".. hm ... ja" sagde han, "han blev ret skuffet tror jeg, jeg har ikke rigtig snakket med ham siden, heldigvis er ham og min mor skilt"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:17 am

"Det er jeg ked af at høre" sagde han og medlidende på ham
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:20 am

Jim trak svagt på skuldrene, "jeg klare mig" sagde han, "han var alligevel ikke meget værd som far"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:21 am

Kristoff nikkede langsomt..
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:22 am

Jim så over på ham, "så hvis dine forældre er bare nogenlunde ordentlige mennesker, så er der sikkert ikke et problem" sagde han og smilede svagt, "og hvis ikke, så er de bare dumme"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:23 am

Kristoff nikkede langsomt "hvor længe har du vidst..?"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:25 am

Jim overvejede det lidt, "siden jeg var 14" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:25 am

Kristoff nikkede "har du uhm.. rent faktisk været sammen med en fyr?"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:29 am

Jim rødmede svagt og så væk, "altså ikke sådan ... øh sammen sammen" sagde han, "jeg datede en fyr der hed Mark i omkring to måneder"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:31 am

"Hvordan var det?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:33 am

Jim trak på skuldrene, "det var meget cool i starten" sagde han og smilede svagt, "men så begyndte vi at blive .. hm .. uenige om ting og skændtes en del og sådan, så var det mindre fedt"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:35 am

"Ja.. sådan går det jo i forhold" sagde Kristoff og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:36 am

Jim nikkede lidt, "så ... du vidste det ikke før dig og Anna ...?"
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:38 am

Han rystede på hovedet "nu hvor jeg tænker tilbage.. så burde jeg have vidst det, men jeg.. jeg ved ikke, jeg havde bare aldrig overvejet det"
Tilbage til toppen Go down
Jim

Jim


Antal indlæg : 309
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:40 am

Jim nikkede lidt, "nej, det er nok heller ikke noget man altid sådan lige overvejer" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Kristoff

Kristoff


Antal indlæg : 303
Join date : 23/03/15

Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 1:42 am

Han rystede på hovedet og smilede tøvende "når jeg var tiltrukket af fyre.. har jeg bare tænkt.. at de så så godt ud at du ved.. alle ville finde dem tiltrækkende"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim   Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så skal der spilles videospil! - Kristoff, Jim
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fest? Så..æh.. bæh.. vi.. æh.. skal vi.. vil du? Vil du? - Jim
» S, p eller k - Violet, Klokkeblomst, Anna, Kuzco, Rapunzel, Kristoff, Eugene, Jim
» Så skal der øves - Kiara
» En hed aften - Kristoff
» Efter s, p eller k - Kristoff

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: