Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:32 pm

Anna fakede et gab og skævede til hende med et lumsk smil
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:33 pm

elsa tog stille fat i sin skjorte og så meget usikkert og såret ud og dækkede sig til og lagde sig ned "n-nat" hviskede elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:34 pm

Anna blinkede overrasket over at hendes genialle plan ikke havde virket.. og mærkede en knude i maven over Elsas blik. Hun lagde sig over hende.. "hey..."
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:35 pm

elsa lagde sig med ryggem mod anna og rystede i hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:35 pm

Anna blinkede og lagde sig bag hende.. hun kom hænderne rundt om hende og kyssede hende i nakken "u-undskyld Elsa" hviskede hun bekymret
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:36 pm

"d-det var mig der kyssede dig først" hviskede elsa med rysteende stemme
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:37 pm

Anna så overrasket ud "i-ikke undskyld for at kysse dig!" udbrød hun "undskyld for at stoppe og drille!"
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:39 pm

"men vi burte stopep anna...det er forkeldt og ulovligt det her" hviskede hun og nød som om hun var på randen til at græde
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:40 pm

Anna mærkede en klump i halsen.. hun strøg blidt Elsa ned af maven og kyssede hende ved øret "kan ikke lade dig sove sådan der.."
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:42 pm

elsa sukkede tungt og af længelse "d-du er vel også..?" hviskede hun men så rystede på hovedet " n-nej anna vi kan ikke!"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:43 pm

"Jeg tager dig i aften" sagde Anna roligt og bestemt. "Du kan lide så godt lade være med at kæmpe imod.. vi kan snakke om det i morgen" hun lod hånden glide ned i Elsas bukser og to fingre glide op i hendes køn.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:44 pm

elsa pressede sig mod anna og stønnede meget højt og var gemmenblødt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:44 pm

Anna kyssede hendes nakke og lod blidt fingrene arbejde ind og ud af hende, kørte i små cirkler om hendes clit
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:47 pm

elsa gled sin røv mod hende og stønnede højt og hendes navn
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:53 pm

Anna lod endnu en finger glide op og kørte nu 3 fingre hurtigt ind og ud af hende og gned sig blidt mod hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:54 pm

Elsa stønnede højt og var meget tæt på orgasme
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 2:54 pm

Anna pressede mod hendes clit.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:00 pm

elsa skreg sin orgasme ud og rystede i hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:03 pm

Anna trak fingrene ud og lod dem glide ind i Elsas mund.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:10 pm

Elsa rødmede kræftigt men slikkede dem rene grådigt
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:13 pm

Anna stønnede blidt og nød det.. hun lukkede øjnene og trak fingrene ud af hendes mund da de var rene.. "bedre?" hviskede hun og kyssede hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:21 pm

"ja" stønnede elsa og strakte hals
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:22 pm

"Godt" Anna slikkede hende op af halsen "jeg elsker dig Elsa.. jeg elsker dig så højt.."
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:23 pm

"ohh anna jeg kan ikke leve uden dig mere jeg har brug for dig og jeg elsker dig overraslt på jorden" hviskede elsa stadig tydeligt liderlig
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 3:24 pm

Anna rødmede dybt og puttede sig ind til hende "vil du sove?" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
Tilbage til toppen 
Side 11 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Hun er min! - Elsa, Gaston
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: