Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:44 am

elsa lagde sig langsomt ned til hende og lagde sig helt op af hende
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:44 am

Anna sukkede tilfreds og trykkede sig helt op af Elsa, flettede sine ben rundt om hende og hvilede hovedet mod hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:45 am

elsa lagde armene helt om hende og flettede stille bene om hendes og nød det hele
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:45 am

Anna sukkede blidt og nussede ansigtet mod hendes hals..
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:46 am

elsa sukkede små tændt og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:46 am

Anna lukkede øjnene og nød følelsen af Elsa
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:46 am

elsa pressede svagt sine bryster mod annas og røemde
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:47 am

Anna slap et svagt støn og rødmede overrasket, forhåbentlig opdagede Elsa det ikke!
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:48 am

elsa rødmede og pressede langsomt mod hendes bryster
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:49 am

"Mh" Anna bed sig i læben for at stoppe endnu et støn og nød det meget.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:50 am

"øhm undskyld g-gjorder jeg noget forkeldt?" hviselde elsa
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:50 am

Anna åbnede øjnene og overvejede hvad hun skulle sige *Nej det var super dejlig, ih gør det igen Elsa!* tænkte hun og havde lyst til at slå sig selv, nej det kunne hun ikke sige. "Nej jeg ligger godt" lovede hun istedet.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:52 am

elsa nikkede stille "godt" hviskede elsa og krammede dem tættere
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:53 am

Anna nussede blidt Elsas fod med sin og nød at komme tættere på hende... hun lukkede øjnene og sukkede tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:55 am

elsa smillede tændt og vred sig svagt så deres køn kom til at glide mod hinandens ben og slap et sødt støn
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:56 am

Anna stønnede lavt og bed sig i læben... hun åbnede ikke øjnene og rykkede sig kun tættere på Elsa.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:57 am

elsa rødmede og så hende dybt i øjene og deres næsepids var mod hinanden
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:58 am

Anna så ind i Elsas øjne og rødmede "Elsa.."
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 12:59 am

"annas?" hviskede elsa og så hende dybt i øjene
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:00 am

Anna bed sig i læben og gned sit ben mod Elsas køn "kan du sove godt?" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:01 am

Elsa spærrede øjene op og stønnede højt og lagde hovedet tilbage og kunne ikke sige noget
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:03 am

Anna kunne ikke lade være, hun burde stoppe, det burde hun. Men hendes ben gned mere insisterende mod Elsa og hun stirrede bare betaget på sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:05 am

"o-oh anna!" stønnede elsa og vred sig og kunne langt fra tænke klart
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:06 am

Anna gned hurtigere og hårdere, øjnene fast på Elsa og liderligheden spredte sig i hele kroppen. Elsas stønnen var som musik i hendes øre!
Tilbage til toppen Go down
Elsa

Elsa


Antal indlæg : 1041
Join date : 21/03/15

Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:07 am

"a-anna ohhhh anna h-hvad er det dog vi gør" stønnede elsa højt og liderligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa   Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elsa, Elsa... elsk mig alligevel? - Elsa
Tilbage til toppen 
Side 8 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fulde Elsa~ - Elsa, Shego, Violet, Smutter, Ethel
» Hun er min! - Elsa, Gaston
» Jagtsæson! - Elsa
» På et billigt hotel - Elsa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: