Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie

Go down 
+2
Shego
Kim
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:19 am

Anna sukkede og drak også "jeg.. får også nogle gange drukket lidt meget til fester" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:20 am

Kim rørte ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:20 am

"Ditto" sagde hun med nik mod Anna og drak. Hun var efterhånden ved at være ret påvirket.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:21 am

Klokke fniste og drak også, "der var den der fest sidste skoleår .. kan du huske den Meg?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:22 am

"Mind mig ikke om den" svarede hun og drak.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:23 am

Bonnie så tilfredst rundt, alle bortset fra Kim ... ikke rigtigt en overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:24 am

Anna sad og tænke, var begyndt at kunne mærke alkoholden "never have I ever.. kysset en andens kæreste"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:25 am

Kim drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:26 am

"Ikke mod deres vilje" sagde Shego og drak
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:27 am

Klokke drak, "til en kysseleg til en fest vi havde engang"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:28 am

Megara drak "også jeg" sagde hun. Der var andre mindre hæderlige øjeblikke, men dem behøvede hun ikke nævne.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:28 am

Bonnie drak også, "... for at gøre min kærreste jalux engang"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:29 am

"Smart" sagde Anna og så på Bonnie "gjorde det ham totalt dominerende i soveværelset og prøvede at afstraffe dig med sex?"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:32 am

Kim fniste lidt af Anna, "hm ... never have i ever .. været vild med en lærer"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:32 am

"..........." Shego tøvede og drak langsomt, mumlede et navn ned i koppen der ikke kunne høres.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:33 am

Klokke fniste, "lidt højere Shego" sagde hun drillende og drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:34 am

"Jeg hørte dig heller ikke sweetheart" sagde Megara drillende og drak "Scar"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:35 am

Bonnie drak ikke, og så nysgerrigt over på Shego.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:37 am

Anna så nysgerrigt på Shego "højere Shego!" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:37 am

Kim grinte af Shego.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:39 am

"Shut it Princess" snerrede Shego til Kim og sendte Megara et advarende blik "and don't call me that. Han hedder Steve. Nå, never have I ever været højrøvet nok til at bruge mit efternavn til den mest selvglade fraise ever" hun sendte Kim et ondt blik. Hun var ret fuld.


Sidst rettet af Shego Ons Apr 01, 2015 1:44 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:40 am

klokke så på dem og fniste lidt, men drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:44 am

Megara grinede og så nysgerrigt på Kim, drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:45 am

bonnie drak heller ikke, og så også nysgerrigt på Kim.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 1:46 am

Anna ville ønske hun havde en cool fraise om sit efternavn.. prøvede kort at finde på en.. måtte opgive og gav Kim sin fulde opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Shego
» En stille stund - Bonnie
» Yes I moved your stuff, This is my room too now // Bonnie
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora
» dig?! - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: