Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie

Go down 
+2
Shego
Kim
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:33 pm

"Det var alligevel en kikset en... hvid med et hjerte" sagde Shego og prøvede at huske tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:36 pm

Klokkeblomst tænkte lidt, hendes tur igen, "never have i ever været forelsket i en pige" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:37 pm

Megara sad et øjeblik og tænkte.. hun kysset med nogle piger, sure, men forelsket? Hun rynkede brynene.. rystede så på hovedet og rørte ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:38 pm

Bonnie rørte ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:38 pm

Anna rødmede og drak..
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:40 pm

Kim tøvede lidt og drak så, "... havde et crush på Monique" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:41 pm

Shego spærrede øjnene op "no way princess..." mumlede hun. Det her var store nyheder. Kim var også til piger? Like rigtigt til piger? Det fordoblede pludselig date mulighederne! Shego rørte ikke sin drink og var i dybe tanker om skolens lesbiske piger, in case Gaston eller Ping ikke kom til at fungere.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:43 pm

Klokkeblomst betragtede nysgerrigt Shego, Kims svar så ud til at have haft en effekt på hende .. gad vide hvorfor?
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:44 pm

Megara tænkte et øjeblik "never have I ever... haft en crush på en elev fra dramaholdet" hun sendte Klokkeblomst et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:45 pm

Bonnie rørte ikke sin drink, men så nysgerrigt rundt på de andre.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:46 pm

Anna drak heller ikke og var lettet over der ikke var blevet sagt noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:46 pm

Kim drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:47 pm

Shego tog en tår. "Ikke her" sagde hun bare "I kender ham ikke"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:48 pm

Klokke så irriteret på Meg, og drak, "... ja, jeg ar haft et crush på en fyr fra drama"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:49 pm

"Ingen navne Klokke, er det en jeg kender~?" spurgte Megara drillende og gjorde det meget tydeligt at hun var ret sikker på hvem det var.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:52 pm

Bonnie kiggede nysgerrigt på Klokke, havde hun en crush? så kom hun i tanke om at det var hendes tur, "never have i ever haft en bror eller søster"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:53 pm

Anna sukkede og tog en tår, skjulte at hun var glad for endelig at få lov at deltage lidt!
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:54 pm

"Har du taget de?!" udbrød hun og så på Shego, "men ... den har været væk forever ... giv mig den tilbage!". Kim sendte Bonnie endnu et irriteret blik og tog også en tår.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:55 pm

Shego sukkede tungt og drak, ønskede hun kunne have ladet koppen stå. Ikke på grund af alkoholen dog... "mhm, jeg tror ikke Dr D er færdig med den" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:56 pm

Klokke så nysgerrigt på dem, og rørte ikke sin kop.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:57 pm

Megara drak ikke og så lidt mellem Shego og Kim... de to kunne vidst ikke lide hinanden. Hvem var Dr D?
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:58 pm

Bonnie smilede tilfredst over at have fået Kim til at drikke igen.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:58 pm

Anna tænkte "never have I ever........ hadet min roommate!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:59 pm

Kim drak med det samme, "Shego" sagde hun bare, uden mere forklaring.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:00 am

"Kimmie" svarede Shego og bundede, for at vise at hun var mere utilfreds med Kim end omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Shego
» En stille stund - Bonnie
» Yes I moved your stuff, This is my room too now // Bonnie
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora
» dig?! - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: