Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie

Go down 
+2
Shego
Kim
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:01 am

Klokke sukkede og drak også, "Audrey" vrængede hun.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:02 am

Megara overvejde det "jeg ved ikke om jeg hadede dig i starten Klokke.. men jeg brød mig ikke om dig" hun smilede svagt "jeg vil tage et sip, halv tår" hun tog en lille tår.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:03 am

Bonnie rørte ikke sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:03 am

"Woah det var næsten alle" sagde Anna tilfreds med sig selv
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:05 am

"hm ..." Kim kiggede lidt rundt på dem, "never have i ever prøvet at starte en klub baseret på hårfarve" sagde hun så og grinte til Anna.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:05 am

Shego blinkede overrasket og rørte ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:06 am

Klokkeblomst hævede et øjnbryn og så rundt på de andre, gade vide hvem den var til? hun rørte heller ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:06 am

Megara grinede og rørte ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:08 am

Bonnie så lidt forvirret på Kim og rørte heller ikke sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:08 am

Anna fnøs! "Well, I er da også kedelige... JEG er jo formand for Ginger Klubben" sagde hun stolt og tog en tår "og jeg skal nok få alle skolens rødhårede med, vent og se!"
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:09 am

Kim grinte lidt, ".. nu må vi se, jeg har stadig ikke sagt ja"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:11 am

"Du må bære over med Kimmie, hun er ikke van til at blive inviteret til sociale arrangementer.." sagde Shego med et tilfreds smil "never have I ever... været forelsket. Uden elektroniske hjernevridere involveret!"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:12 am

Klokkeblomst så på Shego, elektriske hjernevridere? hvad havde den pige lavet ... Hun tog modvilligt en tår af sin drink, ".. der har været en fyr eller to"
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:12 am

Megara tog en tår "jeg taler ikke om det"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:15 am

Bonnie tog en tår, "señor senior junior"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:16 am

Anna drak "jeg er vild med..........." hun skulle lige til at sige Elsas navn, men heldigvis stoppede hun sig selv. "Uhm.. jeg var forelsket i Kristoff" sagde hun i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:18 am

Kim fniste lidt af Bonnies svar, det kunne hun godt huske. Hun drak selv, "ron" sagde hun bare.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:20 am

"Oh? Du datede Junior?" spurgte Shego overrasket og så på Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:21 am

Klokke kiggede mellem dem, det virkede til at være en fælles bekendt. Hun overvejede lidt, og sagde så "never have i ever givet et blowjob".
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:22 am

Megara lavede et... tøvende ansigtsudtryk. Pressede læberne let sammen, men drak så. "Ingen detaljer" addede hun "vi var kærester"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:23 am

Bonnie drak også, "samme som Meg" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:24 am

"Nope" sagde Anna og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:24 am

Kim drak også, "samme som Meg og Bonnie"
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:27 am

Shego drak og så på dem "... der er virkelig ikke meget at forklare, jeg har haft sex med folk, selvfølgelig har jeg"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 12:27 am

Klokke fniste lidt, tilfreds over at have fået næste alle til at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Shego
» En stille stund - Bonnie
» Yes I moved your stuff, This is my room too now // Bonnie
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora
» dig?! - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: