Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie

Go down 
+2
Shego
Kim
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 1:20 am

Kim sendte Bonnie et irriteret blik, "Ron er ikke en taber" sagde hun, men drak alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 10:55 pm

Shego smilede tilfreds "good one" sagde hun og drak ikke.
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:00 pm

Klokkeblomst så lidt forvirret på dem, og drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:01 pm

Megara så fra Bonnie til Kim... det måtte være noget internt.. Ron huh? Hun drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:02 pm

Bonnie grinte tilfredst til Shego, hende kunne hun godt lide.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:02 pm

Anna sad og tænkte "never have I ever... haft sex med en fyr" sagde hun og smilede tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:03 pm

Kim løftede sit glas og drak, "ja, mig og min nu ekskæreste har haft sex" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:05 pm

Shego fnøs "virkelig Pumpkin?" spurgte hun og rystede misbilligende på hovedet "hvordan fik du dig selv til det.. det kan ikke engang have været for pengene" hun tog en tår af sit eget glas "har haft sex med nogle stykker.." hun trak på skuldrene "nævnte jeg hotte tvillinger i bar?"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:05 pm

Klokkeblomst fniste lidt af Shego og rørte ikke sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:06 pm

Megara tog en tår og så lidt på dem "fest på førsteår" hun trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:08 pm

Bonnie så imponeret på Shego og drak af sit glas, "havde en kærreste, vi havde sex"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:09 pm

Anna smilede lidt, hun havde fået alle til at drikke! På nær Klokkeblomst? Hun smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:14 pm

"never have i ever stjålet noget med vilje" sagde hun, efter hendes mening var der ikke tale om tyveri, hvis man konfiskerede dødstråler.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:16 pm

Shego rystede svagt på hovedet af Kim og tog en stor slurk. Det gik op for hende at hun blev nød til at komple en historie på og tænkte et øjeblik: Hun lavede en grimasse, der var en historie hun mindre ville fortælle... men den var safe... og Kim ville bare afsløre noget hvis ikke hun fortalte en frivilligt, guderne måtte vide Kim vidste det meste "har engang stjålet en af Kims bluser"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:18 pm

Klokke så på Shego og fniste, "det tror jeg vi gerne vil have en nærmere forklaring på?" sagde hun nysgerrigt, så tog hun selv en slurk, "ja, det ved du Meg, jeg stjal engang Megs læbestift".
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:19 pm

Megara drak også "og jeg Klokkeblomsts nye støvler... vi havde en hård start" sagde hun og grinede "har dem stadig~"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:21 pm

Bonnie drak også af sit glas, "en sød top fra Crystal" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:21 pm

"uhm.. jeg har engang stjålet penge fra min mor.. efter hun nægtede at betale for et nyt skateboard..." sagde Anna tøvende og tog sin første tår alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:22 pm

Kim så chokeret på Shego, "hvad har du?!" udbrød hun.
Tilbage til toppen Go down
Shego

Shego


Antal indlæg : 798
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:23 pm

Shego valgte ikke at gå i flere detaljer "never have I ever... haft rødt hår"
Tilbage til toppen Go down
Klokkeblomst

Klokkeblomst


Antal indlæg : 226
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:26 pm

KLokkeblomst hævede et øjnbryn og så rundt i kræsen, hun rørte ikke ved sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Megara

Megara


Antal indlæg : 738
Join date : 24/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:26 pm

Megara tog sin drink og drak "highschool, halvt år" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:27 pm

Bonnie så over på Kim og grinte lidt, hun drak heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:28 pm

Anna drak og pegede på sit hår "vi kan diskutere, but I count as ginger" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Kim

Kim


Antal indlæg : 362
Join date : 27/03/15

Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 11:31 pm

Kim så på Anna, "det er også dig der har ginger-klubben" sagde hun og rullede så med øjnene af Shego og drak også.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie   Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Never have I ever! - Kim, Shego, Klokke, Meg, Bonnie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» HVAD er det?! - Shego
» En stille stund - Bonnie
» Yes I moved your stuff, This is my room too now // Bonnie
» Ny cheerleader - Megara, Bonnie, Aurora
» dig?! - Shego

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Indendørsareal :: Værelserne-
Gå til: