Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et hjerte i verden - Hans

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:44 pm

Hans stoppede op og så spørgene imod Anna, men stadig med et smil om læberne "ja?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:44 pm

"J-jeg hedder Anna, Anna Aredelle" præsenterede hun sig og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:44 pm

"Isle.. Hans Isle" sagde han i sin bedste James Bond efterligning.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:45 pm

Anna fnes og grinede "kan jeg bare kalde dig 007?" spurgte hun og daskede til ham "du synger virkelig godt!"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:45 pm

"Mange tak Anna, du har en meget smuk stemme" sagde Hans og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:46 pm

"Æ-æh?! T-tak mange tak!" udbrød hun og rødmede dybt "men altså, det er ingenting, du skulle høre min søster! Hun synger meget smukkere end mig!"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:46 pm

"Nu kommer jeg op og æder dig" sagde Hans.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:47 pm

Anna så med store øjne og lidt paf på Hans "æh.. huh? hvad?" havde hun hørt rigtigt?
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:47 pm

"De tre bukkebruse?" sagde Hans og smilede af Annas fuldstændigt misbilligende udtryk "du ved, den lille bukksebruse tramper.. og siger, så skulle du se min bror, han er meget større end mig?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:48 pm

Anna så på Hans, blinkede et par gange.. og fik så et grineanfald.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:48 pm

Hans så tøvende på Anna og vidste ikke helt hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:49 pm

"OH MY GOD! Den er god! Aahhaha! Ah.. hah.. jeg fangede den overhovedet ikke! Kan du godt lide eventyr? Jeg elsker eventyr! Ah jeg har hørt eventyr siden jeg var en lille pige... eventyr er bare så smukke og magiske! Jeg elsker magi! Kan du magi? Jeg ville ønske jeg kunne magi, min søster kan magi og hun"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:50 pm

Hans grinede "Anna.. du plapre" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:50 pm

Anna rødmede dybt "u-undskyld det sker" sagde hun forlegent.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:50 pm

"Vent.. smuk søster, magiske kræfter, Arendelle?" sagde Hans pludselig "du må være Elsa Arendelles lillesøster?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:51 pm

"Oh? Du kender Elsa?!" udbrød Anna glad
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:51 pm

"Jeg er bange for jeg ikke har fornøjelsen af et venskab, men jeg ved hvem hun er, meget klog og smuk" sagde Hans og smilede blidt til Anna.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:51 pm

Anna nikkede og smilede glad "ja"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:52 pm

"I er både meget forskellige og alligevel meget ens" sagde han og så op og ned af Anna "jeg håber ikke du har noget imod at vi skal synge duet sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:52 pm

Anna rødmede og smilede "selvfølgelig ikke!"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:53 pm

"Jeg håber vi kan blive gode venner" sagde Hans og smilede blidt til Anna "nå, jeg må desværre til næste time. Ved du hvad, her har du mit mobilnummer. Lad os mødes og øve en dag, hm?" han skrev ned.
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:53 pm

"O-oh? Ja! Ok! Ja!" Anna smilede og gav også Hans sit nummer. "Lad os det.. ok.. æh, ja, cool!"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:54 pm

Hans grinede blidt og klappede hende på hovedet "du ser utrolig kær ud når du rødmer" sagde han og begyndte at gå "vi ses rundt omkring Anna" og gik til næste time

//out//
Tilbage til toppen Go down
Anna

Anna


Antal indlæg : 2024
Join date : 21/03/15

Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 01, 2015 9:54 pm

Anna rødmede svagt og så efter ham, gemte sit ansigt lidt "GAH!"

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hjerte i verden - Hans   Et hjerte i verden - Hans - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et hjerte i verden - Hans
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Foretningsmiddag - Hans
» Hey guys - Hans, Kuzco
» hvor sjovt at møde dig her - Hans

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Klasser :: Musik-
Gå til: