Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hvor sjovt at møde dig her - Hans

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:16 pm

Hans nikkede og fik hurtigt og præcist skrevet det hele ind i programmet og gemt det. "Så har du rent faktisk koden til hans system?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:17 pm

Bonnie overvejede det lidt og nikkede så, "ja, det har jeg" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:17 pm

"Er det en du vil dele med mig?" Hans så på hende med et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:18 pm

Bonnie hævede et øjenbryn, "hvad for jeg ud af det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:19 pm

Hans overvejede det "hvad vil du have?" spurgte han. Det var meget åbent og ikke sådan han normalt ville føre forretningen... men ærlig talt anede han ikke hvad Bonnie ville have.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:21 pm

Bonnie betragtede ham eftertænksomt, mens hun overvejede hvad hun ville have, "du kunne skylde mig en tjeneste?" sagde hun, da det ikke lykkedes hende at komme på noget.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:22 pm

Hans spidsede læberne, men nikkede så. "Det er en aftale" sagde han og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:23 pm

Bonnie nikkede og gav ham kodeordet.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:24 pm

Hans nikkede og skrev det ind i sin telefon. "Jeg burde være færdig her" sagde han og rejste sig fra computeren.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:25 pm

Bonnie nikkede og slukkede computeren, "jeg har heller ikke andet jeg skal her" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:26 pm

Hans nikkede "han er nok tilbage snart, vi må hellere skynde os" sagde han og sørgede for alting så ud som det plejede og forlod så lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:27 pm

Bonnie nikkede igen og fulgte efter ham ud, "jeg går ud fra vi er enige om ikke at nævne det her for nogen?" sagde hun lavmeldt.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:27 pm

"Selvfølgelig" svarede Hans og så på Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:29 pm

"Godt" sagde Bonnie og nikkede. Hun forlod bygningen.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 7:30 pm

Hans forlod bygningen en anden vej og var væk.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor sjovt at møde dig her - Hans   hvor sjovt at møde dig her - Hans - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor sjovt at møde dig her - Hans
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Foretningsmiddag - Hans
» Et hjerte i verden - Hans
» Hey guys - Hans, Kuzco

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Andre steder-
Gå til: