Disney College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Join Disney College as your favorite disney character and enjoy the school year of your life.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Foretningsmiddag - Hans

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 9:43 pm

Bonnie overvejede kort, "jeg hører musik, træner heppekor, eller sidder på computeren" sagde hun, "eller prøver tøj og lægger make-up ... nogen gange danser jeg"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 9:44 pm

"Danser?" sagde Hans fornøjet
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 9:49 pm

Bonnie nikkede, "af og til, til musik"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 9:53 pm

"Det ville jeg gerne se" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 9:57 pm

Bonnie smilede til ham, "beklager, jeg danser ikke for publikum, måske når jeg er mere øvet"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 9:58 pm

Hans grinede lidt "hmm jeg må kunne bestikke dig"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:02 pm

Bonnie grinte lidt, "hvad har du at tilbyde?"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:04 pm

"Jeg ved nogen betalte en del penge for at få folk til at stemme på en bestemt person under drengenes "skønheds" konkurrence" sagde han med et smil "du er måske interesseret i at vide hvem?"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:07 pm

Bonnie så meget interesseret på ham, "hm ... det er jo faktisk noget værd" sagde hun, "lad gå, men jeg vil have navnet først"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:08 pm

"Du kan få det ene af navnene først" tilbød Hans "enten hvem der blev snydt med eller hvem der gjorde det. Så skal jeg se dansen og så kan du få det andet navn"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:11 pm

Bonnie nikkede, "det lyder rimeligt, så vil jeg vide hvem der gjorde det" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:11 pm

"Shego betalte" sagde Hans med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:15 pm

Bonnie så først lidt overraskede på ham, og nikkede så, det var interessant information. Hun rejste sig, og satte en CD i sit anlæg, "ok, nogen ønsker til dansen?"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:16 pm

Hans tænkte et øjeblik "din yndlings"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:26 pm

Bonnie nikkede lidt, og satte en sang på, så begyndte hun at danse.

https://www.youtube.com/watch?v=ySNS3gXgAUc
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:26 pm

Hans satte sig tilrette og så på
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:29 pm

Bonnie blev færdig med at danse.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 26, 2015 10:29 pm

Hans så overrasket på hende "du er dygtig"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 9:22 pm

Hun smilede smigret til ham, "mange tak" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 9:43 pm

Hans smilede til hende "det var så lidt"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 9:46 pm

"Nå, fortæl mig så, til hvis fordel blev der snydt?" spurgte hun og gik over og satte sig på kanten af sengen.
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 9:56 pm

"Gaston" svarede Hans med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 10:00 pm

Hun nikkede lidt, "jeg er ikke overraskede" sagde hun og rystede på hovedet, "han fik alt for mange stemmer .. men var der kun snyd i drengenes afstemning?"
Tilbage til toppen Go down
Hans

Hans


Antal indlæg : 187
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 10:01 pm

"Muligvis. Mine kilder informere kun om at Shego snød med Gastons... så igen, du vandt ikke" han rynkede brynene "Elsa, ikke? Det skulle overraske mig hvis ikke der var"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie

Bonnie


Antal indlæg : 190
Join date : 29/03/15

Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 06, 2015 10:05 pm

Bonnie nikkede, "ligeprlcis" sagde hun og rystede lidt på hovedet, "klokke siger, at de ikke tror Anna snød men ... tja, jeg ved ikke hvem der ellers skulle ønske at se Elsa vinde"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Foretningsmiddag - Hans   Foretningsmiddag - Hans - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Foretningsmiddag - Hans
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Et hjerte i verden - Hans
» Hey guys - Hans, Kuzco
» hvor sjovt at møde dig her - Hans

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Disney College :: Udendørsareal :: Andre steder-
Gå til: